Miniaturen niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

typtrop

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
In map afbeeldingen en overige kon ik vroeger alle jpegs etc ook in de miniatuur optie al zien. Nu nog maar spontaan bij enkele afbeeldingen!!. Bij de meeste zie ik alleen nog maar het pictogram microsoft photo editor. Bij enkel of dubbel klikken werkt alles wel zoals het hoort. Hoe krijg ik ze weer te zien als ik de map mijn afbeeldingen open. Ik heb ME.

Laatst bewerkt:
mapopties

Hoi kijken een bij je mapopties:

ga naar extra daarna mapopties daarna tablad weergave daar staat wel iets van miniatuur weergave.
succes groetjes mike

miniaturen

Heb ik gedaan maar ik zie nergens een aparte optie staan om jpeg bestanden weer te geven in miniatuur.
Alle andere bestanden zijn wel te zien.
Hoe te handelen? Nogmaals dit betreft een plotselinge spontane afwijking. Thanx.

Aangezien alleen verenigings-leden verder als 2 maanden terug kunnen bladeren geef ik de oplossing van Ton Kleinkramer:

Lijstje:
Rechtsklik eens in een map, en kijk eens of de map weergegeven wordt als webpagina. Rechtsklik-> beeld -> als webpagina.
En rechtsklik eens op een map in Verkenner waarin je de 'thumbnails' wil weergeven, en klik op eigenschappen. Staat 'voorbeeld weergeven' aangevinkt?
Geen succes?
Ga naar Start/uitvoeren, en plak één voor één de volgende commands in het boxje:
regsvr32 thumbvw.dll
regsvr32 /i shdoc401.dll
Klik na de eerste regel eerst op 'enter', en wacht op een bevestiging dat het registreren van de dll is geslaagd.
Doe dan de tweede regel op dezelfde manier.
Start daarna Windows even opnieuw op.
Wanneer dat geen resultaat heeft, moet je eens dit regfiletje draaien. Het herstelt de Windows bestandsverwijzingen voor zo'n 12 beeld-bestandstypen. Herstart opnieuw je pc.

Alhier gevonden: *klik*

miniaturen

Hi.
Ik heb het opgelost via het regfiletje. De andere aangegeven opties waren niet zo makkelijk omdat er in de geopende vensters niet de mogelijkheden verschenen die genoemd worden. De pictogrammen blijven nu nog steeds wel fout verschijnen ( pictogram van microsoft photo editor i.p.v. jpeg pictogram ) maar het is zo tenminste weer werk/leefbaar. ( ik hou me aanbevolen voor suggesties )
Thanx a lot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan