Miniaturen PDF weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

uttie030

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2009
In windows XP kon ik altijd de miniaturen bekijken van mijn PDF's (ik heb er namelijk een hoop). Maar sinds ik windows 7 erop heb staan laat ie niet meer de miniaturen zien in de mappen, alleen als ik via Photoshop CS3 kijk wel maar daar heb ik niet veel want dan kan want ik moet de bestanden in de mappen zoeken.

Wie kan me helpen......

Gr Miker

Welkom op Helpmij.:)

Weet dat het in Vista op de volgende manier misschien zou gaan, kijk eens of het in Windows 7 ook zo is;
In verkenner > organiseren > Mapopties > (tab) Weergave > vinkje weghalen bij "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergaven".

Welkom op Helpmij.:)

Weet dat het in Vista op de volgende manier misschien zou gaan, kijk eens of het in Windows 7 ook zo is;
In verkenner > organiseren > Mapopties > (tab) Weergave > vinkje weghalen bij "Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniatuurweergaven".

Hey lex, heb net effe gekeken (was effe zoeken) maar het vinkje stond al uit......
helaas was dit niet het probleem.

Ook heb ik Acrobat 8 erop staan,

In mapopties > weergave aanvinken
Voorbeeldhandlers in voorbeeldvenster weergeven

--- werkt ook niet ---

Tja, dat klinkt goed, maar ook dat blijkt het probleem (dat ik ook sinds de installatie van windows 7 heb) niet op te lossen. Moeten we echt terug naar Xp of Vista om in de verkenner snel door (grote hoeveelheden) pdf's te kunnen bladeren? Bij ons gaat het om gescande a4tjes die eerder makkelijk herkenbaar waren: nu moeten we ze 1 voor 1 door: dat is geen optie.

Niemand een suggestie? Met google niks kunnen vinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan