Niet de direct de oplossing, maar het probleem intrigeert mij wel en daarom wil ik graag weten wat de oorzaak is. Dat klinkt misschien vreemd, maar is echter hartstikke logisch. Als je de oorzaak weet, dan ben je bijna bij de oplossing.
Laten we vooraan beginnen :
- feit : als Windows wordt geïnstalleerd kun je op de gewone manier in de verkenner kiezen voor het laten weergeven van de miniaturen. Dat MOET dus bij jou ook werken óf gewerkt HEBBEN. Ik heb namelijk nog nooit en dus bij geen enkele Windows installatie ervaren dat het niet werkt en ik heb mogelijk al honderden Windows installaties gedaan (en dat al sinds 1995 -> Windows '95.......)
- feit : als we het vorige feit even als 'waar' aannemen, dan blijft er eigenlijk maar 1 vraag over : waarin wijkt de ná Windows geïnstalleerde software op jouw machine af van die van een 'normale' Windows installatie? Als we het antwoord op die vraag weten, dan hebben je probleem te pakken denk ik.
Je zou aan deze vraag nog wat toe kunnen voegen : in hoeverre heb je na het in gebruik nemen van de machine Windows getweakt?
Zoals ik het nu net formuleerde is dat heel netjes gesteld. Als ik het op zijn 'boers' zou vragen, dan luidt dezelfde vraag:
in hoeverre heb je met de instellingen van Windows gekl**t nadat je de machine hebt gekregen?
Afhankelijk van je antwoord / antwoorden op de gestelde vragen komen we misschien een stukje verder?