Miniatuur afbeelding veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Wat in XP nog simpel was, in Vista al wat minder lijkt in Windows 7 de optie helemaal te zijn verdwenen.

Ik wil graag een afbeelding van een popartiest plaatsen of veranderen, maar bij eigenschappen (rechtermuisknop) zie ik niets meer van dit alles.

Heb Win 7 Home Edition.

Waar wil je een plaatje wijzigen?
Het plaatje van de gebruikersaccount in windows7?

Dat kan via de volgende stappen:
* configuratiescherm
* Gebruiker accounts
* Wijzig account afbeelding
* Blader voor meer afbeeldingen.

(de teksten kunnen iets anders zijn omdat ik met de engelse variant dit heb bekeken)

Probleem met die icoontjes in de werkbalk zijn nu opgelost waarvan mijn dank, maar ik bedoelde niet mijn gebruikersicoon, maar de CD covers van de mapjes.

Ik ga naar muziek en zie nu zoals voorheen vele mapjes van artiesten. In elk mapje zit een album Queen, Amy Grant, etc. Daarin zit ook een picture (album cover) die kun je normaal gesproken zien voordat je het mapje ingaat.

In XP stond dit plaatje geheel horizontaal in beeld. In Vista hebben ze het als een boekvorm gemaakt. Plaatje vouwt dus als het ware uit.

Wat wil ik? Dit plaatje veranderen. Voorheen kon dit via eigenschappen mapafbeelding veranderen of plaatsen. Ik zie deze optie niet meer.

Vraag is opgelost door eerst de MAPLOCATIE aan te vinken. Pas dan kun je de map AANPASSEN.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan