Miniatuurafbeelding naar vergroting via popup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Moeilijk voor mij om de vraag in de juiste categorie te plaatsen aangezien ik niet weet door welk gegeven dit effect bewerkstelligd wordt :o

M'n wens is de volgende:

Op een pagina staat een fotocollage. Nu is het de bedoeling dat als je met de cursor over één van de afbeeldingen gaat, er direct links of rechts daarvan een venster opent met een vergroting van die afbeelding (er wordt dus geen nieuwe pagina geopend).

Een voorbeeld hiervan kun je mooi op de site van Animation factory zien.
Klik op 'Powerpoint templates'

Ben heel benieuwd of iemand hier iets over kan zeggen.
(aanvullend: ik werk met NetObjects Fusion 10).

Laatst bewerkt:
Ik heb net NOF 11 gedownload (demo versie) Mijn eerste indruk is heel complex...

Daar ik weinig tot geen ervaring heb met websites en NOF ben ik op zoek naar iemand met ervaring die mij bij eventuele probleempjes zou kunnen en willen helpen

Jan

(aanvullend: ik werk met NetObjects Fusion 10).

Ja, N.O.F. kan heel veel.
'k ben nét aan 't overstappen op Dreamweaver CS3 (4), maar wil je altijd helpen hoor.
Werk er al sinds versie 7 mee.

Niet dat ik alles weet.. :o

Bedankt!

Zodra ik een vraag heb zal ik het je laten weten!

Jan

Ja, N.O.F. kan heel veel.
'k ben nét aan 't overstappen op Dreamweaver CS3 (4), maar wil je altijd helpen hoor.
Werk er al sinds versie 7 mee.

Niet dat ik alles weet.. :o

Eerlijk gezegd voor geen meter. Ben aan het spelen met andere programma's en Serif's Webplus X2 lijkt me wat makkelijker dan NOF. Heb NOF nog op mijn systeem staan.

Groeten,

Jan

En? Gaat ie 'n beetje? :)

Ok, al is N.O.F. wel enorm gebruiksvriendelijk ;)

Denkelijk is het Engels het probleem. Van dat Serif programma is een (oudere) Nederlandse versie en daar heb ik van iemand de manual gekregen en dat helpt mij bij de versie die ik nu gebruik.

Ok, al is N.O.F. wel enorm gebruiksvriendelijk ;)

Ok, veel succes met dat programma. Zal 'ns kijken wat het is, ken het niet.

:thumb:

De Nederlandse versie is Studio Webdesign 3 en de Engelse (nieuwe) versie heet Serif Webplus X2.

Ben benieuwd wat je er van vindt.

Ok, veel succes met dat programma. Zal 'ns kijken wat het is, ken het niet.

:thumb:

Oh, Studio Webdesign. Daar heb ik ook mee gewerkt.
Ook prima met 'n aantal leuke opties (o.a. sites rippen en mouse over bij foto's en zo vergroten)

Oh, Studio Webdesign. Daar heb ik ook mee gewerkt.
Ook prima met 'n aantal leuke opties (o.a. sites rippen en mouse over bij foto's en zo vergroten)

Als ik nu m'n vraag weer lees, wil het (grappige) geval dat we uiteindelijk bij Studio Webdesign zijn uitgekomen. Dit programma beschikt dus over die optie waar ik het over had.
Alleen ben ik met Dreamweaver aan 't knutselen en wil ik hier echt mee doorgaan (extensies e.d.), dus geen andere programma's meer. Maar 't is een fraaie functie.

Soms zou ik ook wel eens verder willen kijken maar Studio Webdesign kan ik dus begrijpen. Ik spreek wel Engels maar uitleg in het Nederlands is jammer genoeg voor mij noodzakelijk.

Leuk dat jij er ook meegewerkt hebt.

Als ik nu m'n vraag weer lees, wil het (grappige) geval dat we uiteindelijk bij Studio Webdesign zijn uitgekomen. Dit programma beschikt dus over die optie waar ik het over had.
Alleen ben ik met Dreamweaver aan 't knutselen en wil ik hier echt mee doorgaan (extensies e.d.), dus geen andere programma's meer. Maar 't is een fraaie functie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan