minilaptop,2gb geplaatst geeft 1 gb aan

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
ik heb sinds kort een mini laptop Eeepc heb nieuwSoDim geheugen gekocht omdat de sepcs aangeven ook op kieskeurig dat gehugen uitbreidbaar is tot max 2gb. Echter hij geeft nog steeds 1 gb aan.zowel bij systeem onder configuratieschermen en ook in bijv het programma Everest. Hoe kan dit. Als het niet goed zijn zou ik verwachten dat hij niet opstart of zo maar dat is dus niet het geval. iemand enig idee?

ik heb sinds kort een mini laptop Eeepc heb nieuwSoDim geheugen gekocht omdat de sepcs aangeven ook op kieskeurig dat gehugen uitbreidbaar is tot max 2gb. Echter hij geeft nog steeds 1 gb aan.zowel bij systeem onder configuratieschermen en ook in bijv het programma Everest. Hoe kan dit. Als het niet goed zijn zou ik verwachten dat hij niet opstart of zo maar dat is dus niet het geval. iemand enig idee?

Ik begrijp hieruit op. Dat je al 1 GB ram werkgeheugen had. En nu een extra reepje bij hebt gekocht om dit uit te breiden naar 2.

Dit kan volgens jouw, en dit is ook gebeurt.
Zijn die 2 reepjes van een ander merk, en kunnen deze samenwerken met elkaar?

Het komt wel voor dat ram van verschillend merk niet wil samenwerken, en dat daardoor maar 1 van die ram-reepjes wordt gedetecteerd.

Dr.

Er zit 1 geheugen slot in , dus ik heb de 1 gb vervangen door een geheugenbank van 2 gb. wat dus zou moten kunnen. Het gaat om Kingston geheugen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan