Minimaliseren in taakbalk werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

r_plak

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Berichten
1
Hallo,
Ik heb een heel vervelend probleem. Als ik iets minimaliseer dan komt het niet in mijn taakbalk terecht. Het verdwijnt als het ware van het scherm. Ik kan via taakbeheer wel op activeren klikken maar dat is heel irritant. Het maakt niet uit wat voor scherm ik minimaliseer, internet, een spel, messenger, alles 'verdwijnt'. Ik heb al op verschillende forums gezocht maar zonder resultaat. Een nieuw account aanmaken is een mogelijkheid maar daarmee is het probleem natuurlijk niet opgelost; je omzeilt het probleem slechts. Al mijn taakbalkinstellingen zijn goed. Als ik dingen probeer te veranderen, verdwijnt de hele taakbalk af en toe, deze kan ik dan weer via de windows toets op mijn keyboard, dan rechtermuisknop op start en dan eigenschappen terugroepen door bij werkbalken iets willekeurigs aan te klikken. Dit komt dan links te staan in m'n taakbalk en het is onmogelijk dit naar rechts te verschuiven. Zonder enige werkbalk in m'n taakbalk verdwijnt de hele taakbalk. De taakbalk op een andere plaats in het scherm zetten heeft ook geen nut, hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Zou iemand me kunnen helpen? Ik hoop dat ik deze post in het juiste gedeelte van het forum gezet heb, het is wel geen foutmelding, maar wel een melding van een fout van mij uit.
Alvast bedankt,
ik hoop dat jullie van helpmij me kunnen helpen,
Rutger Plak,
r_plak@hotmail.com (als je msn handiger vindt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan