Minimaliseren - Maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tattoo-lover

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2003
Hoi iedereen,
Ik zit met het rare probleem dat ik mijn msn venster (niet het gespreksvenster maar het venster waar al mijn contactpersonen op staan) niet meer kan minimaliseren of maximaliseren... Het is te zeggen, als ik dat wil doen is het net alsof het achter mijn bureaublad verdwijnt... Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is en dat er mischien iemand de oplossing weet om dit te verhelpen ?
Bedankt op voorhand.

Beetje vaag dit.. Misschien heb je spy/adware of één of ander programma of driver geinstalleerd die niet helemaal lekker werkt.

Ik zou proberen met MSN Messenger even te verwijderen en opnieuw te installeren.

Verwijderen doe je met de volgende drie stappen.
[1] Ga naar start -> configuratiescherm -> software en verwijder MSN Messenger.
[2] Ga naar c:\program files\msn messenger en verwijder de msn messenger map.
[3] Klik weer op start, kies uitvoeren, vul in "regedit" en druk op enter. Ga naar "HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\MSNMessenger" en verwijder de complete MSNMessenger sleutel.

Ga vervolgens naar http://messenger.msn.com/Download en download en installeer de laatste versie.

Bedankt voor je uitleg Freggle, het heeft helaas niet geholpen... Ik heb dan maar een systeemherstel gedaan en alles gaat weer.
Toch bedankt !:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan