minimaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

westerbeke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 dec 2003
Berichten
4
Ik kan mijn pagina's niet minimaliseren. Als ik op het vierkantje klik reageert het wel en kan ik de pagina verplaatsen maar ik kan het niet zodanig verkleinen dat ik formulieren naast elkaar kan zetten. Wel kan ik het naar de onderkant verbergen.

wie weet het?

marijn. westerbeke@wanadoo.nl
 
Je kan 2 dingen proberen om te minimaliseren.
In je taakbalk gaan staan en dan met je rechtermuisknop klikken -> kiezen minimize all windows (E) of alles minimaliseren (NL).
Op het moderne toetsenbord heb je ook een windows vlaggetje tussen de ctrl en alt zitten, druk die in + D.

Lukt dit?

Groetjes

IK LEES NU PAS GOED, het gaat om office :confused: vreemd dat je die niet kan minimaliseren. Gaat het om Excell, want Word moet je het hele document minimaliseren. Succes
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eerder de vraag gesteld maar nog geen oplossing gekregen.

Ik wil in Word formulieren naast elkaar zetten. Daartoe zou ik de pagina's op een kleiner formaat moeten zetten. Dit gebeurt niet als ik op het bekende ruitje klik.
Wel kan ik de pagina verbergen via het ernaast gelegen streepje.

Wie weet de oplossing?
 
Open 2 vensters naast elkaar
Wat zou mooier zijn dan 2 vensters naast elkaar geopend te hebben. Bijvoorbeeld 2 Word documenten waarbij u in het ene venster leest en in het andere venster werkt. Of een Word document naast een Excel document. In Windows XP is dit mogelijk. Open de twee documenten zoals u gewend bent en klik met de rechtermuisknop op een lege plek in de taakbalk. Kies vervolgens de optie "vensters naast elkaar schikken".

Heeft u méér dan 2 venster open dan nóg kunt u er 2 naast elkaar krijgen door de overige vensters te minimaliseren. Wilt u alles ongedaan maken klik dan weer met rechts op de taakbalk en kies nu voor de optie "naast elkaar ongedaan maken"

breekpunt.nl

Venstergrootte kan je toch regelen door op het puntje van het venster te gaan staan met ingedrukte linkermuisknop en dan slepen naar gewenste grootte?
 
Ik bedank jullie voor de inbreng. Twee pagina's bij elkaar brengen kwam bij het klikken in open venster niet voor terwijl ik XP prof. op mijn comuter heb staan maar het verkleinen uit de bovenhoek gaat uitstekend. Ik ben hiermee, na lange ergernis, fijn geholpen.
 
Hoi, :D

Bovenstaande werkt inderdaad perfect vooral bij verschillende programmas.

Word heeft ook een ingebouwde functie voor wat jij wilt.

Open twee worddocumenten en kies in 1 document.
Menu/Venster/Alle vensters. Nu komen alle open Worddocumenten onder elkaar te staan.

Dit werkt inprincipe hetzelfde.

Gewoon ter informatie.

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan