minimarkt - mening

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opbouw ziet er goed uit. Alleen contrast vind ik niet zo goed. Kleuren lijken te veel op elkaar, mensen met een oogafwijking (een familielid van mij bijvoorbeeld) zou het verschil niet kunnen lezen.

Ook in een advertentie is de tekst onder het "onderwerp" lichter (grijs), gewoon zwart is beter.

Verder is het een van de vele advertentiesite's. Ik zie nog niet wat deze site onderscheidt van alle andere.

makkelijk ? gratis?
ik haat marktplaats, teveel moeilijke dingen, teveel vragen en TE DUUR

Makkelijk? Ik moet eerst inloggen voordat ik op een advertentie kan reageren. Als ik een keer langs kom wil ik mij niet registreren. Marktplaats is zeker groter en daardoor logger, maar ik hoef mij daar niet te registeren om te kunnen reageren. Drempel is voor mij (persoonlijke mening dus) te hoog.

Marktplaats vraagt geld als je iets wil verkopen boven een bepaalde prijs. Voordeel is wel dat ik niet constant reclame zie. In deze tijd van anti banner/popup dus een groot voordeel.

Let wel, ik begrijp je insteek, alleen ben ik niet overtuigt van de kracht van die site. Ik persoonlijk heb geen hekel aan marktplaats, ik heb er veel verkocht en leuke dingen gevonden.

Mooi rustige site.
Kleuren ook.
Alleen zou ik overal schreefloze letters gebruiken.
De kop zou dus beter van dezelfde lettersoort kunnen zijn als de rest. Dan is deze ook moderner.
Ik wou dat ik het kon!

Tiborv.......dan heb je zeker geen caravan? Ik wacht al eeuwen op een koper voor 2 voortenten :D Al die mensen verzanden daar toch in die hoeveelheid.

Geplaatst door Elisa
Tiborv.......dan heb je zeker geen caravan? Ik wacht al eeuwen op een koper voor 2 voortenten :D Al die mensen verzanden daar toch in die hoeveelheid.

Ik heb een hekel aan camperen en heb dus geen sleurhut.

Ik vind het een mooie site, maar ik mis een zoekfunctie

goed idee, maar we er staat nog niet zo heel veel in dus nodig is het nog niet?

Leuke site en zeer handig , t lijkt een beetje op marktplaats Qwa kleuren dan ... hopen dat het net zo groot gaat worden als marktplaats :) :cool:

en inderdaad wat er gezegd word een zoekfunctie die zou niet verkeerd zijn op zo'n site!! :thumb:

aangezien de site naar mijn mening beter is dan die van marktplaats, niet alleen qua afvertenties posten maar ook qua betaling (minimarkt is gratis) Zou het goed kunnen dat minimarkt.nl bekender en groter word dan marktplaats.. Toch?

Geplaatst door acid007
aangezien de site naar mijn mening beter is dan die van marktplaats, niet alleen qua afvertenties posten maar ook qua betaling (minimarkt is gratis) Zou het goed kunnen dat minimarkt.nl bekender en groter word dan marktplaats.. Toch?

Ik denk dat dat nog even duurt

Marktplaats - de advertentiekrant van Nederland.

663.559 advertenties, 330.000 bezoekers per dag!

Groter worden dan Marktplaats is gewoon een illusie. Er in de buurt komen eigenlijk ook. Ik moet zeggen dat het een leuke site is op wat minpuntjes na (frames) en ik mis inderdaad een zoekfunctie.

Mijn advies: probeer Marktplaats.nl vooral niet te imiteren qua kleurgebruik bijvoorbeeld maar zorg dat het inhoudelijk ook goed in orde is.

Ga bijvoorbeeld bij grote sites adverteren en bouw gewoon een naamsbekendheid op. Maar wees vooral jezelf, en doe gewoon wat jij zelf goed vind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan