• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Minimum van Y schaal van grafiek 0 terwijl waarden ver boven 0 zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winterkoning

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Kan iemand me vertellem waarom de grafiek er soms wel en soms niet voor kiest de kruising van X-Y te leggen bij waarde van 0 voor X en Y? Ik vraag dat omdat de lijnen in de grafiek moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn omdat de schaal van de Y veel optimaler kan. Ik heb de instelling momenteel op automatisch staan.

Bedankt!!!

Hoi

sluit eens een klein voorbeeldbestandje bij aub.

Hallo, ik bedoel dit zeker niet brutaal maar ik vraag me het wel af: verwoord ik mijn vragen zo ingewikkeld? Ik probeer de termen uit Excel te gebruiken alleen het lijkt alsof ik nauwelijks zonder voorbeeldbestand begrepen wordt.

Bijlagen

Hallo, ik bedoel dit zeker niet brutaal maar ik vraag me het wel af: verwoord ik mijn vragen zo ingewikkeld? Ik probeer de termen uit Excel te gebruiken alleen het lijkt alsof ik nauwelijks zonder voorbeeldbestand begrepen wordt.

Je bent zeker duidelijk, maar ik vroeg om een bestandje omdat ik ook zou verwachten dat de schaling goed zou verlopen. Dus ik wou het ook wel eens zien waarom het niet zo is in dit geval :thumb:

Sorry, topic misgelopen. Zal er vanavond of morgenavond naar kijken als het nog niet opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan