mio 268

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Ik heb deze gekregen maar wie kan mij helpen???
Het probleem is als hij opstart en klaar is krijg ik in beeld de mio en een pc en dan knippert er een usb teken.Op het kaartje staat de orginale software benelux.Maarhet schijnt dat ik het moet herstellen zo ver dat ik het begrijp,Als ik de mio aan pc koppel dan herkent hij hem niet.Dus kan ik het niet fixen.Ik zoek al een tijd naar een driver maar kan het niet vinden.Mijn pc draait vista en ik heb een laptop met xpwaar ik ook geen driver voor kan vinden.Wat ik wel had begrepen dat hij was geupdate naar R16.Wie kan mij hier mee wegwijs maken

Je zou eens kunnen proberen om activesync te installeren. Misschien dat deze dan wel herkend wordt.

dat heb ik gedaan maar wordt niet herkend.Als ik kijk bij apperaten beheer dan staat hij als uknown deviceterwijl er moet staan mio digi walker.Dus moet ik een usb driver ,die op de cd staat werkt niet.\Via de site van mio heb ik ook al wat gedownload en werkt ook niet????

ik hoop dat er iemand snel een driver voor de mio 268 voor xp kan vinden.
Ik heb wel een update kunnen doen via het kaart R23.Ik kan nergens wat vinden.
Meschien is er iemand die thuis deze mio heeft en wel een werkende driver heeft die deze kan of wil mailen naar me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan