Mio 269+

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
hOI,

Ik ben het weer. Ik heb niet de mio 168 + maar de Mio 269+ gekocht.
Maar nu, de Mio 269+ geeft de kleine straten niet aan. Namelijk ik moest bij een straat zijn die niet te bereiken met de auto is, maar alleen te voet of met de fiets. Nu is er een mogelijkheid om of een memory card aan te brengen met alle de nederlands straten of misschien de map dat de mio gebruikt eruit gooien en dat die van de tomtom er in te doen????Mio geeft zelf aan dat ik de een op de 1000 ben die erachter komt dat de map van mio die straten niet erkent.
Mio 269+ heeft een hardeschijf van 2.5 GB.

Wie kan me dan helpen???
Alvast bedankt
Groetjes

Espoir007

Mijn vraag is: Is er de mogelijkheid om alles te wissen en een andere software op te zetten of een memory kaart bij te voegen die de volledige Nederlandse kaart heeft????
Ik wil liever niet van mijn mio af.

Alvast bedankt

Espoir007

Dat kan zeker wat de mio 168 betreft, daar heb ik al van alles op gehad. Ik zou niet weten waarom dat bij de 269 niet kan.

Hoi mverlaan,

Hoe kan ik dan een nederlandse kaart met ALLe de straten op de mio 269+ opzetten. Via een memory card of kan ik ergens een map download en dan op de harde scijf van de mio op te zetten???? Het is toch te gek, hij is duur en erkent niet alle de straten....Ik heb z'n houder bijgekregen voor op de fiets moet ik dan via de snelweg een fietswandeling maken..:p

Alvast bedankt

groetjes

Espoir007

De software is overal te koop op geheugenkaartjes of CD's. Cd installeer je vanaf de PC en geheugenkaartjes van af het kaartje zelf. Ik heb de software in het geheugen van de mio pocket pc zelf geïnstalleerd. en de kaart op het extra geheugenkaartje.

Hoi,

dus ik moet weer iets gaan kopen om naar de straatjes te kunnen gaan:shocked: Als het echt zo is dan pech voor mij maar neem ik afscheid van de mio 269+, en koop ik een andere die de straatjes wel aangeeft...:shocked:

Toch bedankt:thumb:

Espoir 007

Herstel:

Voor de mio 269+ weet ik niet zeker of daar andere software op te installeren is, ik zie nu pas welk model het is. Ik ging er vanuit dat het net als de mio 168 ook een pocket PC was. Kunt u niet bij de leverancier vragen hoe of wat de mogelijkheden zijn? Sorry voor het te snelle antwoord.

Hoi,

ik heb een email naar mio-tech.be gestuurd om te vragen of ze een (gratis) upgrade had. Ik ben benieuwd...als ze geen oplossing hebben ben ik gedwongen om te mio te ruilen voor een tom tom 500, hij geeft tenminste alle de straatjes aan maar hij heeft niet een uitgebreid software voor europa...:confused: maar ja ik gebruik hem dagelijks voor mijn werk...zodra ik iets hoor van mio laaat ik jullie weten als ze een oplossing hebben gevonden...

Groetjes

Espoir007

ik heb zelf ook de 269+ nou heb unlock cd gekocht.
Daar moet je een pocket mee kunnen maken.
Ben er mee bezig geweest maar het wil niet lukken.
Met 268 en 269 zonder + lukt het wel.
Dan kan er gewoon tomtom op zetten.
Ik denk dat mio daar een stokje voor wil steken.
Heb nog naar een oplossing gezocht op internet maar zonder succes.

Gr,
Sultan

Beste Sultan,

het probleem is bekend bij Mio. Ik heb ze aan de telefoon gehad. Ik heb gewoon de mio met moeite ingeruild met de tom tom 500. Hij heeft extratjes maar hij brengt me overal in zelfs ztraat waar je niet met de auto kan.

Toch bedankt

Espoir007

mio 269

Hallo ik heb een vraag ik heb een cd besteld via internet voor de mio 269 maar heb je dan een aparte memory kaart daarvoor nodig of moet je gewoon via de cd op de mio een upgrade kunnen doen dit lukt namelijk niet echt.
Zou iemand mij hier iets meer over kunnen vertellen.

Groetjes Amber

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan