mIRC DCC & Gigaset SX551 WLAN dsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweety25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2006
Hoihoi,

Ik kan niet dcc-en met mIRC in combinatie met de KPN Experia Box - Gigaset SX551WLAN dsl. Wat ik vandaag heb aangesloten het blijkt om poorten te gaan. Ik heb al van alles geprobeert maar het wil echter niet lukken.

Ik heb nu wel een poort 59 toegevoegd bij de:

Address Translation (NAT), Port Forwarding

Protocol: TCP
Public Port: 59
Local Port: 59
Local IP Adres: ********
Comment: mIRC
Enable: V

Bij Azureus is het wel helemaal gelukt dus of ik doe iets verkeerd of het kan gewoon niet.
De XP firewall staat uit en ik gebruik daarvoor een Mcafee firewall en die staat zover ik weet gewoon goed. Ik heb nooit problemen met dit gehad, totdat ik vandaag de KPN Experia Box ging gebruiken.

Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

Mvg Tweety25 :thumb:

Hoihoi,

Ik kan niet dcc-en met mIRC in combinatie met de KPN Experia Box - Gigaset SX551WLAN dsl. Wat ik vandaag heb aangesloten het blijkt om poorten te gaan. Ik heb al van alles geprobeert maar het wil echter niet lukken.

Ik heb nu wel een poort 59 toegevoegd bij de:

Address Translation (NAT), Port Forwarding

Protocol: TCP
Public Port: 59
Local Port: 59
Local IP Adres: ********
Comment: mIRC
Enable: V

Bij Azureus is het wel helemaal gelukt dus of ik doe iets verkeerd of het kan gewoon niet.
De XP firewall staat uit en ik gebruik daarvoor een Mcafee firewall en die staat zover ik weet gewoon goed. Ik heb nooit problemen met dit gehad, totdat ik vandaag de KPN Experia Box ging gebruiken.

Ik hoop dat ik hiermee geholpen kan worden.

Mvg Tweety25 :thumb:

Ik ben nu ook tegen dit probleem aangelopen.
Heb jij inmiddels al een oplossing gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan