Mis bepaalden tekens en kan wifi niet instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandiet

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Berichten
12
Ik heb een acer laptop en heb er laatst een programma opgezet die de fouten uit windows haalt.
Helaas heeft hij nu diversen instellingen verandert en kan ik geen e/mail adressen meer invoeren omdat ik het apenstaartje niet meer krijg, een systeem herstel doet ie ook niet dus ik kan nu niet anders dan of hier aan mensen vragen die er meer verstand dan mij van hebben deze vraag voor te leggen of anders opnieuw windows erop wat weer een hoop werk is omdat ik alles wil bewaren.

Wie weet hier raad op.


Ook heb ik al een tijdje een probleem met het wifi wat hierop zit, er is een nieuwe windows opgegaan en de drivers heb ik allemaal van acer opgehaald ook voor de wifi, maar weet niet hoe ik hem aan de praat krijg, krijg een leuk opstart scherm met toevoegen en verder houd het op.

Hij heeft gewerkt en heeft diversen netwerken herkent ondrweg, maar nu doet hij dat niet omdat is dus niet ingesteld is, wie kan mij ook hiermee helpen


Thanx Peter:thumb:
 
>>>>>>>>>anders opnieuw windows erop wat weer een hoop werk is omdat ik alles wil bewaren<<<<<<<

Zelfde advies als in een ander Topic van je !

Hang de schijf in een andere Pc als Slave en haal je data er af en begin overnieuw,of effe met CRosskabel
 
>>>>>>>>>anders opnieuw windows erop wat weer een hoop werk is omdat ik alles wil bewaren<<<<<<<

Zelfde advies als in een ander Topic van je !

Hang de schijf in een andere Pc als Slave en haal je data er af en begin overnieuw,of effe met CRosskabel

Ja oke maar wifi is dan ook nog niet in orde dus halfe oplossing tot nu toe..

Maar wel alvast voor de snelle reactie..
 
Service pack 2 erop / opnieuw installeren :thumb:
 
Quote: Hang de schijf in een andere Pc als Slave en haal je data er af en begin overnieuw
Euh, ging het hier niet over een laptop? :confused:
En sinds WAnneer kan je een laptop schijf zomaar in een tower/desktop PC steken??
en wat dat apenstaartje betref, log ff in op je mail en copier het apenstraatje @ en plak het dan gewoon op de juiste plaats : thumb :
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan