mis COMDLG32.OCX

Status
Niet open voor verdere reacties.

odeprinsjes

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2014
Berichten
7
Goede morgen.
Ben nieuw hier op dit forum, heb alles bekeken maar het probleem wat ik
heb niet gevonden.
Heb een nieuwe laptop met Windows 8.1
heb een programma van mijn oude pc wat ik hier ook zou willen gebruiken.
Installeren was geen probleem maar als ik het wil openen krijg ik de volgende mededeling.

Run-time error 339
Component COMDLG32.OCX not correctly registered: file is missing or invaled

Heb ook veel op internet gezocht maar de juiste oplossing en dan vooral voor Windows 8.1 niet gevonden.
Misschien is er hier iemand die me kan helpen.
B.v.d.

vriendelijke groeten
odeprinsjes
 
Bedankt voor het snelle antwoordt. Al ben ik niet zo"n echte computer kenner ga ik toch proberen het op te lossen.
 
Het staat goed beschreven maar mocht je er desondanks problemen mee hebben of door onzekerheid niet weten wat te doen, dan kun je er hier uiteraard mee terug komen :)
 
ik ben nu naar de site gegaan die je me doorgegeven hebt. Heb alles zo goed mogenlijk doorgelezen en begrijp dat ik eerst de laatste vesie van COMDLG32.OCX voor windows8 moet downloaden. vervolgens uitpakken in een map en dat ene bestandje copieren naar system folder van windows. alleen het lukt me niet om dat zip bestand te downloaden of doe ik iets verkeerd
 
Ok, het kan denk ik wel makkelijker. Download het bijgevoegde bestand, pak hem uit en plaats het resulterende bestand in C:\Windows\System32 als je een 32 bit Windows hebt of in C:\Windows\SysWOW64 als je een 64 bit Windows hebt.

Bekijk bijlage comdlg32.zip

Open vervolgens een command prompt als Administrator en ga naar de map waar je het bestandje hebt geplaatst.
Daar dient hij dan te worden geregistreerd.
Zie voorbeeld voor commando's:

20kbqt3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Edmoor bedankt voor de hulp, heb alles gedaan zoals omschreven in je bericht en alles werkt.
een wat late reactie maar ik woon in Griekenland en omdat het zo warm hier was vanmiddag maar naar het strand geweest.
vanavond dus alles gedaan en het werkt, nogmaals bedankt.
groetjes Jan
 
Ok dan :) en είστε ευπρόσδεκτοι !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan