• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

mis de laatste stap, vinden van criterium en actie uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamez

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2004
hallo,
In bijgevoegd sheet heb ik een lijst gemaakt en na een avondje surfen, knippen, plakken en alsmaar probeer het voor elkaar gekregen dat ik middels commandbutton een range van het het actieve blad naar een ander blad kan kopieren. Dit kan ik meerdere malen doen en het gekopieerde range zal zoeken naar de eerstvolgende lege regel om daar vervolgens te pasten. Concreet de vraag:
nu zou ik het super gaaf vinden als het uiteindelijk mogelijk is om met een extra voorwaarde. Indien in kolom D "ja" staat dan enkel die rij kopieren en niet de gehele range

bijv. d4 staat "ja" dan copy volgns reeds gep[roduceerde vb code enkel A4:C4 naar het "totaal" blad

groeten
Jamez

Bijlagen

beste wigi,
alvast bedankt, ik heb de code bekeken en heb getracht deze te implenmenteren in mijn sheet. Om even aan te geven hoe kundig ik ben; ik heb er 2 uur over gedaan om een macro te runnen dmv het commandbuttun, :confused:

zou je me nog iets verder op streek kunnen helpen?

bij voorbaat dank

jamez

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan