Mis een gedeelte van mijn harde schijf hellup

Status
Niet open voor verdere reacties.
Norton recycler is gewoon je prullenbak, die kan je leegkieperen en je pagefile is je virtueel geheugen, die kan je niet eens verwijderen op de manier die je normaal doet om dingen te verwijderen.
Wel kan je hier de grootte van aanpassen:

Klik rechts op deze computer>eigenschappen>geavanceerd>prestaties en klik op instellingen. Kies weer geavanceerd en klik onderin bij virtueel geheugen op wijzigen en geef dan de gewenste grootte op. 1 tot 1,5 keer de grootte van je RAMgeheugen is genoeg, mocht windows meer nodig hebben dan maakt ie het zelf wel.
Zorg dat de minimale en maximale waarden gelijk zijn.
Bijvoorbeeld:
Je hebt 512MB RAM, maak dan van je virtueel geheugen 768MB, zowel minimaal als maximaal. Klik dan op instellen en voilá ;)
 
Welke software draai je van Symantec?
Dat mis ik nog in jouw antwoorden.
In aanvulling op Sarvo:
Ik ga ervan uit dat je het via de rechter muis op de prullenbak hebt geprobeerd die files te verwijderen.
Een 'rigoreuze' oplossing is te vinden op:.
http://www.symantec.com/region/nl/search/
type RECYCLER

Je verliest dus back-up info van Symantec.
Als je geen problemen hebt met eerder door Symantec software verwijderde items (software, registersleutels ed) en het systeem goed draait kan dat echt geen kwaad.
Symantec software heeft deze files nl nodig om eerdere acties terug te draaien naar de staat daarvoor.

Ik geloof zelfs dat je de map op c helemaal weg kan gooien en dan komt hij bij de volgende start terug. Ik ben daar niet zeker van en vindt dat een ietsiepietsie te rigoreus. Misschien ben je dan wel verder van huis.
Kies daarom liever de adviezen van symantec.

PS er is ook nog een optie via attribute maar dat maakt het onnodig complex.
 
ik gebruik norton antivirus pro 2004. ik heb de map inmiddels leeggemaakt en dit scheelt 5,2 GB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan