mis een rar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Okee, ik kom er achter dat een rarbestand niet meer op de server is.... kan dit missende rarbestand nog tevoorschijn getoverd worden dmv de par-bestanden?

Ja dat kan met Quickpar maar je moet dan wel de par bestanden ook gedownload hebben.

www.tutorialbase.net

Daar is Quickpar gratis te downen en staat een nederlandse uitleg.

Veeeeel succes:)

Greetz Vinnie

okee dan.... nu maar hopen dat de te downloaden bestanden blijven staan tot ik ze heb....

ik heb er een hard hoofd in.... volgens mij worden de bestanden momenteel verwijderd en gaat het downloaden te langzaam om dat bij te houden....

Inmiddels zijn er al 4 rar bestanden verwijderd die ik nog niet heb.....

heb je toevallig Wanadoo?:confused:
Ik ken dat;) haha.

Welk programma gebruik je? Als je xnews gebruikt, zie je dat onder elk part bestand, heel veel regels verschijnen. Voor een van die regels staat dan een oranje/rood vraagteken. Als dit het geval is, kan je wel stoppen:(

Succes

Greetz Vinnie

jep, wanadoo.... ik gebruik grab it, net een dag, hoor van iedereen hoe fantastisch nieuwsgroepen wel niet zijn..... lekker is dat....

Wanadoo sucks!! echt waar... Ik gebruik het zelf ook en heb precies hetzelfde probleem...maarjah? wat doe je eraan. Een payserver misschien? http://www.virtualbox.nl/

Anders is er geen oplossing. Nouja; al beginnen met downloaden als de poster nog bezig is met uploaden. Vroeg beginnen dus. Maar voor DVD's downloaden hoef je geen Wanadoo te gebruiken want dat gaat je toch niet lukken. Met die snelheid en retentie:S

Greetz Vinnie

beetje prijzig, die virtualbox.... niks goedkopers in de aanbieding?

Okee, abbo'tje besteld bij newsxs, 25gieg per maand.... altijd goedkoper dan dvd's kopen en zo :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan