mis efgamex86.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankgbosman

Verenigingslid
Lid geworden
20 jul 2002
Berichten
300
Ik wil weer eens Star Trek Voyager: Elite Forces spelen; blijft leuk spel. Maar op de een of andere manier is mij originele cdrom gecorrupteerd, waardoor ik een voor het installeren noodzakelijke file mis, namelijk efgamex86.dll uit de setup directory.

Wie heeft er voor mij de file efgamex86.dll uit de setup dir van Elite Forces?

Voor alle duidelijkheid: dit gaat niet om een illegaal kopie of zo, maar om een beschadigde originele cdrom.
 
setup folder

Kun je hem niet gewoon kopieëren uit de setup folder van de cd, want daat staat ie.
 
Ik kan de file niet kopiëren van of naar welke dir dan ook, want de file an sich is beschadigd en daardoor onleesbaar en dus ook onkopieerbaar.

Ik moet gewoon een kopie van die file hebben.
 
Al eens gekeken op KaZaA? Het is immers niet illegaal want je hebt de originele in je bezit. Of mail desnoods eens naar de makers van het game, ik denk dat ze je wel verder zullen helpen.

groetjes
 
Via DOS lukt het ook niet (had ik al geprobeerd). Ik heb al gekeken of ik de file kan vinden via een p2p-progje, maar NOPE!

HELP!!!!!!! :(
 
Bedankt Hanna, maar nogmaals ik kan die file niet lezen dus ook niet, zoals ik jouw link staat, kopieren naar een andere dir.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan