misbruik eigen email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

escape

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2002
hallo, ik heb nu al 2 maal een mailthe gejregen wat verstuurd wordt via mijn eigen email account ( er staat gewoon als afzender mijn emailadres) , Het is een mail van 1 of ander buitenlands account.Hoe kan ik dit stoppen:evil:

hieronder de mail die ik nu voor de 2e maal heb onvangen.
AVG kan niks vreemds vinden.

groet
Jaap

Welcome!

I am writing to you in the name of the corporation the Human Resources department of which I represent.

Our enterprise has a lot of different lines of business.
-carriage of affaird
-business supervision
-disposal of business
-management
-financial management
-etc

Partners in Europe are needed
-compansation package 2.300 euro +bonus
-taskwork

- flexible hours

If our offer kindled your interest, please feel free to contact us. Wesley@europe-eps.com
Name
Surname
Counrty
City
Sell phone number

Attention! We can propose the job to the citizens of the Europe only!

Please e-mail your name and phone number and we will invite you for interview.

even met je rechter muisje aan tikken dat mailtje en classificeren als zijnde ongewenst mail

gr wout

@Pslijper: Wat is hij daar nu mee dat ze in ongewenste staan? Hij wil dat het niet meer gebeurt.
Als je een Windows e-mail programma gebruikt kan je het 'Rapporteren onder SPAM/MISBRUIK'.

Goodluck!

Misbruik @adres

Hoi allemaal,

Begin van deze maand is bij mij hetzelfde gebeurd. Ook een mail die door mij zou zijn verstuurd en met dezelfde inhoud. Ik gebruik Outlook 2010. Hoe moet ik dat doen: 'Rapporteren onder SPAM/MISBRUIK'?

Gr, Rob

ik zal eens contact opnemen met ziggo, eens kijken wat zij voor mij kunnen doen.
gr
Jaap

@Pslijper: Wat is hij daar nu mee dat ze in ongewenste staan? Hij wil dat het niet meer gebeurt.
Als je een Windows e-mail programma gebruikt kan je het 'Rapporteren onder SPAM/MISBRUIK'.

Goodluck!

dan gebeurt ut ook niet meer :P

het is een filter namelijk op je inbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan