mislukken van openen outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ceder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Dag,

Ik heb een oudere computer met windows 98.
Een tijd terug had ik een probleem bij mijn mail. Ik heb toen 'reparatieset voor postvak in' gebruikt. Als ik het goed heb onthouden krijg ik sindsdien als ik 'outlook express' wil openen te lezen: C:\program files\outlook express\msimn.exe is geen geldige win32. toepassing

Ik red me prima met mail verzenden en ontvangen via de webmail, maar vind het jammer (en niet de bedoeling) dat ik mijn 'oude' mails niet meer kan lezen.

Als er iemand is die mij kan vertelllen hoe ik weer 'gewoon' kan mailen dan lees ik dat graag :-) en mocht het zijn dat er nog informatie nodig is om mij te helpen dan lees ik dat uiteraard ook graag.

Alvast bedankt.
Vriendelijke groet

Goedemorgen,
dank je voor je reactie Maikel9;

ik heb avg 7.5 op mijn computer die mi de computer beschermt tegen het één en ander.
Zou toch voldoende moeten zijn?!
M.i. is de fout door mij zelf gemaakt, en komt het niet van buiten af.
Desalniettemin kan ik wel downloaden wat je aangaf....een ander moment dan nu, dus later zal ik zeker laten weten hoe het er voor staat!

nieuwe ontdekking mbt e-mail

Vandaag via een site mail willen versturen, dit lukt (uiteraard) niet, ik kreeg melding: 'standaard email cliënt is niet juist geïnstalleerd'.
Dat zal het probleem dus zijn, mi dat ik niet bij mijn outlook express kan komen.
Maar eh, dan nog weet ik niet hoe ik dit kan oplossen: dus dat mijn email op de juiste wijze 'geïnstalleerd' wordt. En als het even kan met behoud van mijn mail :-(
groet,
Ceder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan