mislukte downloads soulseek

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hallo,

Ik probeer het programma soulseek te gebruiken, maar het lukt me niet om de files te downloaden.

Bij search vindt het programma ze wel, maar als ik daarna bij de transfers ga kijken, mislukken ze allemaal.

Ik heb al verschillende artiesten en bestanden geprobeerd, maar geen enkele slaagt.
Iemand een idee waar het probleem zit?

Hoor het heel graag.

Groeten, Leonie

Deel je ook bestanden bij soulseek ?
Volgens mij moet je ook aanbieden om te kunnen downloaden.

Hallo,

Ik probeer het programma soulseek te gebruiken, maar het lukt me niet om de files te downloaden.

Bij search vindt het programma ze wel, maar als ik daarna bij de transfers ga kijken, mislukken ze allemaal.

Ik heb al verschillende artiesten en bestanden geprobeerd, maar geen enkele slaagt.
Iemand een idee waar het probleem zit?

Hoor het heel graag.

Groeten, Leonie

Het heeft niets met sharing te maken, maar er is een probleem met SP2 van WindowsXP en soulseek, dan zul je naar de site moeten gaan en daar wordt je verwezen naar een link om het probleem op te lossen. Het heeft iets te maken met het aantal verbindingen dat XP kan maken, in vroegere window versies was dat probleem er niet maar in XP met SP2 heeft onze ome Bill het aantal verbindingen beperkt tot 10 TCP en dat is veel te weinig om te werken met Soulseek en sommige andere P2P programma's. Dan kun je ook nog je firewall nachecken of de poorten open staan van soulseek anders moet je UPNP gebruiken in je router of modem. Bij een kabelmoden zit het probleem meestal in de router die je gebruikt om meedere computers te gebruiken, bij een ADSL modem zul je in het moden zelf moeten zoeken of ze automatisch teogewezen worden of dat je het met de hand moet inzetten. Normaal gebeurd het bij een adsl moden automatisch bij de meeste p2p programma's maar b.v. E-Mule moet je met de hand doen omdat e-mule geen UPNP ondersteund (althans mijn versie niet) en dat is 048C.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan