mislukte uninstall/deïnstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

uxmus

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
ik wil AVG antivirus instaleren, de installatie doorloopt hij en op het eind zegt hij zelfs dat het gelukt is (de installatie gaat ongeloofwaardig snel) als ik vervolgens bij XP in de lijst van geïnstalleerde progs (ad dor remove programs) kijk zie ik idd AVG staan,
wanneer ik daar klik op “change/remove” krijg ik een AVGprogramma onderdeel met daarin de mededeling dat de installatie mislukt is! (dus toch)
ik kan avg nu ook niet meer deïnstallatie /installeren! met welk programma kan ik dit programma definitief helemaal deïnstallatie, zodat ik met een schone lei, een nieuwe installatie kan draaien.
(vroeger gebruikte ik hiervooor Quarterdeck CleanSweep 4)
mvg uxmus

RegCleaner is een vrij geniaal

alhoewel het me nog niet helemaal gelukt is, kan ik al wel zeggen dat RegCleaner is een vrij geniaal programma is!
nu moet ik nog even de lijst doorspitten en de mallware/spyware en andere zooi te verwijderen

mvg

Pas wel op met RegCleaner, je kan er veel mee doen maar als je foute dingen doet kunnen zo alle programma's weg zijn ( de register vermeldingen enz. )
Verder als je malware nog wilt opzoeken en verwijderen zou ik de Ewido Online Scan eens gebruiken. Makkelijk en gratis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan