mislukte updates ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbyie47

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Een goedendag,

Teruggekomen van een heerlijke vakantie op Mallorca zette ik m'n comp aan. Maar voordat ik besloot naar m'n meel te kijken en/of te gaan surfen dacht ik : Even kijken of de instellingen die op automatisch staan,wel hun werk gedaan hebben. Alles prima,
totdat ik de updates zag. Daar stonden een aantal die "mislukt" zijn.
Dus ging ik naar de microsoft-site om ze vanaf daar te downloaden. Na er 2 gedownload te hebben,kreeg ik na het openen enz de melding : Dat deze downloads niet van toepassing waren op mijn comp. Stonden die downloads er dan al op ?? Nee.
Terwijl er toch duidelijk bij staat dat het om downloads van Vista gaat. Ik heb Vista,dus waarom niet voor mijn comp ???
Maar voor ik nu verder ga,en waarschijnlijk wederom die melding krijg,en daardoor dus onnodig ruimte aan 't verspelen ben,leek 't mij beter om eerst maar te vragen wat er aan de hand is. En of ik die mislukte downloads er wel op moet zetten,of juist niet ??

Bijvoorbaat hartelijke dank voor uw raad/advies !!

Met de groeten van een,zij 't niet gebruinde maar wel naar z'n zin gehad hebbende
vakantie-ganger,die er diep in z'n hartje van baalt dat z'n vakantie alweer voorbij is !!

Rob Hofman

Je moet er dan wel even graag, alsjeblieft, bij zetten om welke updates het gaat en wat voor pc je hebt om te kijken of ze wel relevant zijn of niet haha.

Goed dat je het ook zo leuk hebt gehad.lol

heb je al opnieuw gezocht naar updates? het kan zijn dat toen jij zag staan dat het mislukt was, hij ze al bezig was met installeren. en heb je al gekeke bij geschiedenis van update's of jou updates er bij staan en dan gelukt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan