Missend icoon bureaublad in taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
hoe kan ik op een makkelijke manier een icoon van mijn bureaublad weer in mijn snelstartscherm in de taakbalk verkrijgen, heb veel literatuur doorgespit en de helpfunctie van XP maar deze bieden geen soelaas, mis hem nog steeds, heeft iemand een idee??

alvast dank
Richard

Naar de taakbalk, rechts van de start-knop: Met rechter muisknop het icoon slepen en op de taakbalk, op de gewenste plek loslaten. "Hierheen kopieren".

Naar snelstart in START-menu: Met rechter muisknop het icoon slepen, boven START knop even vast blijven houden, tot het start-menu opent. In het start-menu, op de gewenste plek loslaten. "Hierheen kopieren".

Optie 1

Optie 2

edit: ik denk tenminste dat dit om het icoon "Bureaublad weergeven" gaat... :confused:

Laatst bewerkt:
Opties doorgenomen?

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Bovenstaande in kladblok zetten, opslaan als bestand, en voor huppeldepup.scf kiezen, plaatsen waar je hem wilt, en sleep hem naar snelstarten.

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Bovenstaande in kladblok zetten, opslaan als bestand, en voor huppeldepup.scf kiezen, plaatsen waar je hem wilt, en sleep hem naar snelstarten.

doet t , ontzettend bedankt zeg, was een lastige situatie, maar weer helemaal onder controle, (net als mijn blaas):o ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan