Missende tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudolf100

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Ik had laatst een torjan horse op mijn pc en deze heb ik verwijderd, hiervoor heb ik het systeemhestel moeten uitschakelen. Dit heb ik gedaan en ben hellaas vergeten om em weer aantezetten. Nu wou ik het systeemherstel weer aanzetten maar nu mis ik het tabblad systeemherstel als ik op eigenschappen van Deze Computer klik.

Hoe kan ik deze tabblad weer terug krijgen zodat ik mijn systeemherstel weer aan kan zetten?

Ga naar start-> alle programma's -> Bureau-Assescoires ->Systeemwerkset
Staat daar geen systeemherstel bij?

Geplaatst door Wijnands
Ga naar start-> alle programma's -> Bureau-Assescoires ->Systeemwerkset
Staat daar geen systeemherstel bij?

Hij staat er wel bij maar ik kan em via daar niet openen.
Ik krijg dan de melding: systeemherstel is door het groepsbeleid uitgeschakeld. Neem contact met de domeinbeheerder op als u Systeemherstel wilt inschakelen.

Geplaatst door gezina
Met google deze tip gevonden: http://www.jsiinc.com/SUBQ/tip8100/rh8136.htm

Ik heb het geprobeerd maar mijn tabblad is nog niet terug :(

ik heb dit ergens gevonden,lees maar door:
Ik kan mijn systeemherstel niet meer in of uitschakelen. Het vakje is grijs. Ik veronderstel dat iets die mogelijkheid heeft geblokkeerd. Via mijn virusscanner het ik inmiddels een hele stal trojaansepaarden verwijderd of zaken die daarvoor door moesten gaan. Aangezien McAfee aangaf dat vrijwel alle herstelpunten besmet zouden zijn, was mijn gedachte om die dan maar te verwijderen edoch...... Suggesties? Vermits je niet vermeld welk systeem je hebt, geef ik de oplossing voor Windows XP professional 32bit Nederlandse versie. Klik op start uitvoeren en type gpedit.msc zonder de haakjes, hiermee zal het programma groepsbeleid starten In groepsbeleid ga je naar beleid voor lokale computer computerconfiguratie beheersjablonen systeem systeemherstel configuratie uitschakelen Hiermee kunt u de configuratie-interface voor systeemherstel uitschakelen. Als u deze instelling inschakelt, verdwijnt de optie om Systeemherstel te configureren uit de configuratie-interface. Als de instelling Configuratie-instelling uitschakelen is uitgeschakeld, is de configuratie-interface nog wel zichtbaar, maar worden alle standaardconfiguratie-instellingen voor Systeemherstel afgedwongen. Als u deze niet configureert, blijft de configuratie-interface voor Systeemherstel beschikbaar, en heeft de gebruiker de mogelijkheid om Systeemherstel te configureren. U kiest in dit geval voor INSTELLING NIET GECONFIGUREERD Daarvoor dubbelklik je op configuratie uitschakelen en maak het bolletje zwart naast NIET GECONFIGUREERD.

Laatst bewerkt:
Hellaas kan ik hier ook nix mee :(
Ik heb Windows XP home edition en als ik start uitvoeren en intyp gpedit vind ie nix.

nou rudolf ik heb veel gezocht maar jouw probleem niet gevonden voor xp home.:(
probeer toch maar eens een hijack log in te sturen mischien word het toch veroorzaakt door spyware.
hier goed doorlezen en aanwijzingen volgen en een log plaatsen dan kijken de experts je log na en krijg je bericht of er spyware op je pc zit die het mischien veroorzaken.
suc6

Geplaatst door rudolf100
Hellaas kan ik hier ook nix mee :(
Ik heb Windows XP home edition en als ik start uitvoeren en intyp gpedit vind ie nix.

Wel correct ingetypt? Je schrijft gpedit maar in het verhaal van Mailkel9 staat: Klik op start uitvoeren en type gpedit.msc

Verder zou je idd eens op spyware kunnen controleren, zie de link van Maikel9.

Ja ik heb gpedit.msc ingevult (typfoutje in bericht)

En ik heb net mijn log geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan