Gunneweg
Verenigingslid
- Lid geworden
- 22 okt 2002
- Besturingssysteem
- Windows 10 22H2
Ik had al een tijdje last van de foutmelding: missing ntldr en missing hal.dll
De computer startte dan niet meer op en na wat gezoek daar een soort patch voor gevonden. Maar regelmatig een blauw scherm met de melding:
Software die ik gebruik geïnstalleerd. en verdraaid, weer missing ntldr en missing hal.dll Nu weet ik het eventjes niet meer. Uit de image de missende bestanden terug gezet, maar wat kan daar eventueel nou de oorzaak van zijn?
De computer startte dan niet meer op en na wat gezoek daar een soort patch voor gevonden. Maar regelmatig een blauw scherm met de melding:
Uiteindelijk was de pc niet meer op te starten. Windows XP-Pro opnieuw schoon geïnstalleerd. (met updates mee duurde dat 5 uur!!!) Gelijk maar een Image gemaakt, vlak na het installeren.winlogon.exe de instructie 0x7c910370 verwijst naar geheugen op 0x58444e49. De lees of schirjfbewerking "Read" op het geheugen is mislukt.
Software die ik gebruik geïnstalleerd. en verdraaid, weer missing ntldr en missing hal.dll Nu weet ik het eventjes niet meer. Uit de image de missende bestanden terug gezet, maar wat kan daar eventueel nou de oorzaak van zijn?