Mitchosoft Media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchosoft

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2012
Na Mitchosoft Zoekmachine op Helpmij.nl te hebben gezet werd het tijd voor een nieuw programma: Mitchosoft Media Player.

Mitchosoft Media Player is een YouTube-, radio- en een lokale bestanden-afspeler in 1. Om alles niet dubbel te hoeven typen verwijs ik jullie graag door naar mijn website waar je Mitchosoft Media Player kan downloaden. Klik daar voor hier.

Op de website is zowel een .exe als een .zip te vinden.

Groeten,
Mitchell van Bijleveld - Mitchosoft
Mitchosoft Website

Heb de zip data gedownload, maar crashed als ik hem wil starten.

Getest in VM Win7

Code:
Description:
  Stopped working

Problem signature:
  Problem Event Name:	CLR20r3
  Problem Signature 01:	mitchosoft media player.exe
  Problem Signature 02:	1.1.0.0
  Problem Signature 03:	510d91a9
  Problem Signature 04:	Microsoft.VisualBasic
  Problem Signature 05:	8.0.0.0
  Problem Signature 06:	4ca2d138
  Problem Signature 07:	6e
  Problem Signature 08:	8
  Problem Signature 09:	[B][U]System.IO.FileNotFoundException[/U][/B]
  OS Version:	6.1.7601.2.1.0.256.1
  Locale ID:	1033

Ik onderzoek het probleem.

Hij werkt wel op Windows 8. Mogelijk een fout in de .NET Framework.

Laatst bewerkt:
Helaas werkt hij bij mij ook niet :confused: Mitchsoft media player.png ik hoop dat je snel het probleem kan vinden

Heb het probleem al gevonden! Hij mistte een Reference die niet bij de Import-lijst stond. Update 1.2 staat online!

Bedankt voor je foutmelding Bloodshed. Door die informatie was het niet lang zoeken haha.

Groeten,
Mitchell van Bijleveld - Mitchosoft
Mitchosoft Website

erg leuk met die youtube link en ziet er goed uit nadeel aan vb.net 2010 kan je niet je programma niet zo mooi maken maar ik heb nog een tip : Het zal mooi zijn als je met je rechte muisknop op een lege button kan drukken en dat je dan een naam en url in kan voegen maar ik zeur .. :D

Maar wel een leuke, goede tip. Ga er aan werken. Bedankt voor het proberen :).

EDIT: Dit prgramma is gemaakt met VB.NET

Laatst bewerkt:
Opmerkingen:

- crash bij het opstarten zonder internet verbinding
- duurt lang om te laden (als dit het controleren op updates is => in background thread ipv main thread)
- fixed size is vervelend & maximized button ziet er niet disabled uit => verwarrend
- meerdere nummers afspelen kan niet?
- fixed nummer favorites, misschien non fixed maken (stel je voor dat je browser 10 slots voor favorites had :P)
- slider niet beschikbaar bij het afspelen van mp3 (moet full screen gaan om dit te doen)

- worden er gegevens van de gebruiker doorgestuurd? ik kwam dit tegen in een debug file...
/src/files/c:\users\mitchell\dropbox\public\mitchosoft\project files\mitchosoft media player\mitchosoft media player\senduserstatistics.vb

Normaal gebruik ik WMP niet dus weet ook niet precies wat hij kan afspelen en wat niet, heb een .mkv geprobeerd maar die speelt hij niet af. Ik gebruik altijd vlc voor video.

Oke dat zijn veel opmerkingen... Als ik tijd heb ga ik dat is even verbeteren, hard nodig.

Hij stuurt geen gegevens door naar mij, in ieder geval nog niet. Bij de opties kun je dat trouwens aan en uitschakelen, standaard staat dit uit. Maar de 'senduserstatistics' is een leeg bestandje die alleen een lege thread aanroept, kon geen manier vinden e-mails te sturen zonder wachtwoord.

Ik vraag me toch af hoe mensen altijd aan die Debug files komen. Derest reageer ik later op

Misschien nog een idee dan hou ik echt op met zeuren :P : maakt een optie dat je een play list kan maken

Ja PlayList staat sws al op de lijst haha, graag heb ik wat meer testers maar ja, die kan ik niet regelen hahaha. Maar ik heb wat waardevolle tips al gekregen, eerst school, dan update.

Als je op de knop 'Help op het web' drukt komt er een webpagina met het volgende: "Vul het onderstaande form l u l ier in en u hoort spoedig van ons!". Er is een 'l' teveel. Die spaties staan er niet maar het werd anders door *** vervangen. En bij het bestand openen kan je ook bestanden openen die niet afgespeeld kunnen worden, zoals '.docx'. Dat is niet zo handig. Er staat ook bij de help 'Controleren op update'. Daar moet nog een ''s' achter of een voor 'update' het woord 'een'. Bij favorieten kan je ook links invullen er rechts leeg laten en het dan opslaan. Dat is ook niet handig. En als je de taal op Engels zet, het nog niet afsluit en het weer op Nederlands zet blijft de rode tekst staan.

Pim

P.S.
Normaal gebruik ik WMP niet dus weet ook niet precies wat hij kan afspelen en wat niet, heb een .mkv geprobeerd maar die speelt hij niet af. Ik gebruik altijd vlc voor video.

Dit is gebaseerd op Windows Media Player, dus wat Windows Media Player kan afspelen kan dit ook.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan