Mitsubishi CP-D2E vista driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morris Minor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2009
Hallo,

Zo'n printer heb ik ook en ook ik zoek al tijden naar een vista driver
bij voorbaat dank,

Morris Minor

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2007, dus niet echt actueel meer.

printer driver

Beste Crash,

Met verbazing kennis genomen van je reactie > hoezo inbreken en in wat ? Ter geruststelling moge dienen dat ik inmiddels de oplossing heb gevonden door een RAR bestand te converteren naar een voor mij leesbare vorm. Mag ik opmerken dat dit wel een erg vreemde kennismaking is met een helpforum, waarbij een verenigingslid i.p.v. te helpen onnodige en nutteloze adviezen verstrekt.
met vr. gr.
Morris Minor

Sorry, maar jou opmerking verbaast mij. Ik geef aan waarom jou bericht verplaatst is en een eigen plek heeft gekregen. Ik had ook je vraag kunnen verwijderen, iet wat ik niet doe bij nieuwe leden. Je had je vraag namelijk bij iemand anders in zijn/haar topic geplaatst. Iets wat niet handig is en ook niet gewenst is. Mijn opmerking heeft niets met Verenigingslid te maken, maar met mijn functie als Supermoderator van het Helpmij forum. Het is wel zo netjes om te melden, waarom je bericht verplaatst is.

Als ik je vraag over je probleem had kunnen beantwoorden, dan had ik dit gerust gedaan.

Laatst bewerkt:
printer driver

Beste Crash,

Natuurlijk weten nieuwe leden niet exact wat de gebruiken zijn op een site. Ik heb niet anders willen doen dan een direct betrokkene om hulp te vragen bij een identiek probleem. Dat een dergelijke actie kan worden beschouwd als "inbreken" ontgaat mij. Vooralsnog beschouw ik de reactie als uiterst onvriendelijk en niet gepast voor een supermoderator.
vr. gr/
Morris Minor

Jammer dat je er zo over denkt. Het is jou mening en daar kan ik niks aan veranderen en respecteer ik ook. Dacht dat ik het toch op een vriendelijke manier aangaf en heb hier over nog nooit een negatieve reactie gehad.

Misschien geeft de volgende link je toch nog wat hulp geeft, hoe je dit forum gebruikt;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=294728

printer driver

beste Crash,
Jammer dat we niet op dezelfde golflengte zitten. Als hulp afhankelijk is van procedures etc. dan wonen we in het juiste land. Ik had overigens alleen bezwaar tegen de term "inbreken". Zullen we de discussie sluiten ?
vr. gr.
Morris Minor

Laten we discussie inderdaad maar stoppen. Ik hoop toch dat je nog wel gebruik kan maken van het Helpmij forum en voor andere problemen hier je oplossing kunt vinden/kan krijgen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan