• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

mix van gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

lies120

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2007
goede avond

ik werk met office 2007 nl prof in vista.
meer dan een jaar geleden maakte ik een excell bestand met de volgende kolomen
A tot S

nu merk ik dat de gegevens in de col A tot en met G normaal op het scherm komen.
de gegevens uit de de col J tot S zijn helemaal door elkaar gezet
geen enkel gegeven in die cellen komen over een,met de gegevens in de col A tot G.

echt een knoeiboel,kan ik de oorspronkelijke situatie nog terug hebben,

Bedankt voor hulp

Beste lies120 ;)

Kan je een bestandje toevoegen, gescheiden van persoonlijke informatie ?

Groetjes Danny :thumb:

in het bestand staan eerst naam adres huisnummer bus nummer ; postcode en dat klopt allemaal; de telefoonnummers en gsm nummers en leden nummers zijn allemaal door elkaar gehaspelt in heel de lijst

Beste Lies120,

Het klinkt alsof de tabel gesorteerd is voor de eerste kolommen, maar niet voor de overige kolommen. Of het tweede deel is gesorteerd op basis van andere kolommen.

Misschien dat je er achter kunt komen door voor een paar mensen de juiste gegevens bij elkaar te zoeken, maar als je geen backup hebt van vóór de 'verhaspeling' dan vrees ik het ergste.

Richard

ik zie door heel het bestand de gegevens van col A tot col I juist staan en de gegevens in de col die er op volgen zij allemaal verhasspelt.

ik kan ze wel terug vinden een rij of 18 lager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan