Beste Excellers,
Ik had weer een probeersel om vanuit een werkblad een bestand op te slaan naar een 'geprogrammeerde' plek op de computer.
Dat lukt aardig als ik vanuit VBA direct aangeef waar en hoe.
Maar nu wil ik dat dit gebeurd op basis van de invoer van bepaalde cellen.
Hier is mijn script;
Private Sub CommandButton1_Click()
CelMetSchijf = Range("C2").Value
CelMetMap = Range("C3").Value
CelMetBestand = Range("C4").Value
If Len(Dir("CelMetSchijf" & "CelMetMap", vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "CelMetSchijf" & "CelMetMap"
End If
End Sub
Kan iemand me op weg helpen wat ik verkeerd doe?
bijvoorbaat dank, Romé
Ik had weer een probeersel om vanuit een werkblad een bestand op te slaan naar een 'geprogrammeerde' plek op de computer.
Dat lukt aardig als ik vanuit VBA direct aangeef waar en hoe.
Maar nu wil ik dat dit gebeurd op basis van de invoer van bepaalde cellen.
Hier is mijn script;
Private Sub CommandButton1_Click()
CelMetSchijf = Range("C2").Value
CelMetMap = Range("C3").Value
CelMetBestand = Range("C4").Value
If Len(Dir("CelMetSchijf" & "CelMetMap", vbDirectory)) = 0 Then
MkDir "CelMetSchijf" & "CelMetMap"
End If
End Sub
Kan iemand me op weg helpen wat ik verkeerd doe?
bijvoorbaat dank, Romé