MKV met ondertiteling wodt niet weergegeven op Tv 73PFL860

Status
Niet open voor verdere reacties.

Activate1

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Ik heb wild media als server en kan dus gewoon .mkv bestanden afspelen op de TV.

Ik heb echter in de mkv files de ondertiteling ingebakken zitten, deze zie ik echter niet?

Wat is hier en oplossing voor??

Alvast bedankt voor de hulp!

Volgens mij die kan aleen maar LG Player afspelen vanaf versie BD550 en lager ietjes.. :D

Bij .mkv is de ondertiteling niet ingebakken, maar zit die los in het videobestand. Daardoor zie je ze de ondertiteling soms niet.

Mmmhh ik zie slechts 1 MKV bestand.

Hoe kan ik de ondertitels toch afspelen?

Alvast bedankt!

OP PC je dat wel kan misschien met VLC player, maar misschien je ook die eerst moet omzetten op DVD form ( VTS ) met '' WinAVI All in One Converter '' of Ultra MKV Converter en dan pas op TV afspelen ... of je moet LG DVD player kopen dat die kan afspelen, en die kost nu bij Neckerman 99 € ! :D

Laatst bewerkt:
Op de pc kan dat ook met WMP 11 gen probleem maar ik wou het graag naar de tv streamen....

Na ja dat bedoel ik dan moet je omzetten op VTS en dan op TV kijken, als je nu geen MKV op je DVD player kan draaien...

Op bijvoorbeeld de nieuwe Samsung TV's is een ingebakken ondertitel in MKV ook niet te zien. Wel als de ondertitel als los .SRT bestand is bijgevoegd met dezelfde naam als het MKV bestand. Dus dat is eventueel ook een optie: losse SRT opzoeken voor je film.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan