.MKV op m'n TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi,

Ik heb een aantal HD films (1080p) in MKV formaat. Ik wil deze graag op mijn tv afspelen. Maar heb geen idee hoe? Zat zelf te denken aan een mediaspeler, weet iemand een mediaspeler die full hd mkv kan afspelen (niet te duur aub :p)

Alvast bedankt!

MVG Tom

Edmoor zegt het precies goed :D AC Ryan en dan vooral de PlayOn! HD Mini2 HD1080.

Geweldig apparaat

1 x SPDIF-uitvoer ( TOS Link ) - achter
2 x USB ( 4 PIN USB Type A )
1 x component video-uitvoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
1 x gezamelijke video / geluidsuitvoer ( RCA geluid x 3 ) - achter
1 x Ethernet ( RJ-45 ) - achter
1 x HDMI-uitgang ( 19-pens HDMI Type A ) - achter

Ondersteunde audioformaten: MP3, WMA, WAV, PCM, AAC, Ogg Vorbis, Real Audio, FLAC (Free Lossless Audio Codec), LPCM, ADCPM
Ondersteunde videoformaten: MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, Xvid, DivX, WMV, ASF, AVI, MKV, MOV, VOB, FLV, RM, TS, M2TS, AVC, H.264, beschermde H.264, RMVB, VC-1

Kan je nog om meer vragen voor dat geld :D

Uiteraard is een kleine media PC de ultieme oplossing maar daar zit meteen weer een prijs aan.

Je kan hem nu thuis laten bezorgen voor 83,95 via de wehkamp zie daarvoor tweakers: http://tweakers.net/pricewatch/275183/ac-ryan-playon!hd-mini-2.html

Ik heb de Playon!HD2 met een 2TB interne schijf.
Die kost iets meer dan 80 euro maar dan heb je ook wat :)

Laatst bewerkt:
Een Playon!HD2 is bijna 200 euro.
nou weet ik niet wat "niet te duur" precies is maar 200 euro vind ik nogal wat voor een simpele multimedia speler

Ik gebruik zelf een file server waarvan ik afstream idd :P (ik gebruik echter ook een oude 775 pc als mediaspeler ter vervaning van een "simpelere" mediaspeler)
Vind ik ook een stuk makkelijker dan een interne schijf waar je steeds films naar toe moet schrijven.

Je kunt ook gewoon een externe HDD of zelfs een wat betere USB stick aansluiten en vanaf daar films kijken (zoals mijn broertje het nu doet me de oude AC Ryan.)

Dat ligt er maar net aan hoe je de boel ingericht wilt hebben en voorlopig heb ik er voor meer dan dat geld plezier van :)

Ik opper ook zeker niet dat het een slechte unit is. (in tegendeel zelfs)

Maar de TS vraagt om een goedkope oplossing.

De mini 2 is qua prijs/kwaliteit extreem goed, zeker als je al een usb stick of externe HDD hebt.
Daarnaast zou je altijd nog kunnen streamen :)

Ik opper ook zeker niet dat het een slechte unit is. (in tegendeel zelfs)

Maar de TS vraagt om een goedkope oplossing.

Vandaar ook dat ik een link naar een vergelijking gaf.

De unit die John Ross aangeeft is ook een goede, die actie loopt echter over 2 uur wel af.
Daarna wordt hij weer duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan