Ben paar dagen bezig met zoeken naar nieuwe juiste PC voor MMO gaming. Oude systeem Pentium 4 is historie. Eerste budget was wat te laag.
Gaat om een systeem zonder randapparatuur.
Stilte is welkom maar geen noodzaak.
Goede Koeling is wel belangrijk met de zomer in aantocht en hoek waar PC staat.
Juiste voeding is een must.
Zal komende twee jaar MMO games moeten spelen niet perse op ultimate stand maar ook niet op low settings. Rift is het eerste game waar ik naar kijk en later zal Guild Wars 2 en/of TERA aangedaan worden.
Tja en dan na twee jaar upgraden en zo van onderdelen zie ik ook niet zitten.
Budget is 700 euro maar oprekbaar tot max van 1000 euro.
Ik zie veel kennis hier op forum. Ik ben niet zo thuis in de materie, maar leuk om meer te leren. Assemblage is dus ook uitgesloten
Service is wel belangrijk maar geen carry in uit de buurt, lol. Ik woon in Friesland.
Verder zie ik graag input over voor , nadelen met oog op gaming performence tussen
1. AMD Phenom , AMD Athlon, I3 serie , I5 serie. (Welke wel/niet)
2. GTS450 of hogere kaarten , HD5670 of betere?
3. SSD harde schijf een must en daarop game instaleren?
4. Koeling / temperatuur in de gaten houden nodig?
5. keuze waar kopen
Lol ..ik overvraag misschien wel een beetje maar ik vindt het interessante materie.
Had bijna Medion PC bij Medion of de aanbieding 10 bij Mediamarkt gekocht, maar dankzij advies hier gelukkig niet gedaan.
Liefst koop ik bij een soort Dell of zo, maar daar heb ik gevoel van iets teveel betalen.
Dank alvast voor uw tidj en antwoorden.
Gaat om een systeem zonder randapparatuur.
Stilte is welkom maar geen noodzaak.
Goede Koeling is wel belangrijk met de zomer in aantocht en hoek waar PC staat.
Juiste voeding is een must.
Zal komende twee jaar MMO games moeten spelen niet perse op ultimate stand maar ook niet op low settings. Rift is het eerste game waar ik naar kijk en later zal Guild Wars 2 en/of TERA aangedaan worden.
Tja en dan na twee jaar upgraden en zo van onderdelen zie ik ook niet zitten.
Budget is 700 euro maar oprekbaar tot max van 1000 euro.
Ik zie veel kennis hier op forum. Ik ben niet zo thuis in de materie, maar leuk om meer te leren. Assemblage is dus ook uitgesloten
Service is wel belangrijk maar geen carry in uit de buurt, lol. Ik woon in Friesland.
Verder zie ik graag input over voor , nadelen met oog op gaming performence tussen
1. AMD Phenom , AMD Athlon, I3 serie , I5 serie. (Welke wel/niet)
2. GTS450 of hogere kaarten , HD5670 of betere?
3. SSD harde schijf een must en daarop game instaleren?
4. Koeling / temperatuur in de gaten houden nodig?
5. keuze waar kopen
Lol ..ik overvraag misschien wel een beetje maar ik vindt het interessante materie.
Had bijna Medion PC bij Medion of de aanbieding 10 bij Mediamarkt gekocht, maar dankzij advies hier gelukkig niet gedaan.
Liefst koop ik bij een soort Dell of zo, maar daar heb ik gevoel van iets teveel betalen.
Dank alvast voor uw tidj en antwoorden.