mmo(rpg) maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker58

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2009
Berichten
37
mensen ik wil graag een mmorpg game maken kennen jullie een goed programmaatje eerlijk gezegd ben ik een 0 in programmeer taal zoals HTML C++ UBB en dat soort dingen maar toch ben ik wel een tien in game maker en rpg maker weet iemand een programma net als game maker of rpg maker ik hoor het dan graag.
 
ik denk niet dat er echt een goed programma voor is... als je een goede mmorpg wilt maken moet je denk ik met java ofzo aan de gang, en dan in kladblok lekker je gang gaan, compilen en uitvoeren...

met programma's als gamemaker zal het waarschijnlijk niet lukken.
 
owke

ik denk niet dat er echt een goed programma voor is... als je een goede mmorpg wilt maken moet je denk ik met java ofzo aan de gang, en dan in kladblok lekker je gang gaan, compilen en uitvoeren...

met programma's als gamemaker zal het waarschijnlijk niet lukken.

owke bedankt maar ik zoet toch liever effe verder
 
mensen ik wil graag een mmorpg game maken kennen jullie een goed programmaatje eerlijk gezegd ben ik een 0 in programmeer taal zoals HTML C++ UBB en dat soort dingen maar toch ben ik wel een tien in game maker en rpg maker weet iemand een programma net als game maker of rpg maker ik hoor het dan graag.

weinig kans
als je echt een goede mmorpg wilt maken heb je echt
java flash macromedia talen nodig

ik denk dat je echt weinig tot geen andere opties hebt
 
Erg late reactie van mij... maar misschien handig voor de mensen die ook een RPG willen maken. Als je ook aan een echte RPG wilt beginnen?! Ga niet alleen beginnen. De kans van slagen is 0,01%. stel een team van ongeveer 5 man samen waarbij je mensen hebt voor modelleren en scripten etc. Als je een echte RPG wilt maken voor veel mensen raad ik je aan om alvast heel veel te sparen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan