MMORPG spel offline spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dax1234

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo,
Ik heb een heel oud spel gedownload het is al zeker 7 jaar oud ongeveer 3 jaar gestopt. het is me toch nog gelukt het spel te downloaden. ik heb nu alle bestanden en het spel geïnstalleerd. Het werkt niet omdat het niet meer bestaat denk ik. ik krijg een blank venstertje met ok erop en het knopje OK sluit het scherm verder gebeurd er niks.

Nu is mijn vraag:
Hoe kan ik dit spel nou nog spelen?(offline)

Met vriendelijke groet,

het gaat om Legend of Ares
De site hiervan bestaat nietmeer het verwijst je nu door naar de makers volgens mij (Netgame)

Nee, een MMORPG, zal je alleen maar online kunnen spelen.
Mischien dat er mod's zijn maar ik kan me dat moeilijk voor stellen.
Mischien moet je gewoon eventjes googlen want er zijn nog veel meer leuke MMORPG games die zeker de moeite waard zijn!
Zo heb ik een poosje Allods online gespeeld, (aanrader)

ja allods online heb ik ook al geprobeerd net als 100 andere ik wil dit spel gewoon weer een keer spelen. is het niet mogelijk om een crack te maken of alle bestanden zelf in een game engine zetten? er moet toch een mogelijkheid zijn?

Haha, denk niet dat dat zo makkelijk gaat!
Ik heb net ook eventjes voor je gekeken of er geen Private servers zijn, maar helaas.
Misschien moet je het maar met de goede herinneringen doen! Sorry!

Als je koreaans kan kun je het nog proberen op te zoeken:

Shut Down
As of May 2009, the international version of the Legend of Ares was shut down, along with two other games from Netgame. However the Korean version of Legend of Ares is still running.

The korean version is also declining due to the decrease in the number of players and lack of progression in the gameplay story and may face a shut down in the near future.
bron: Engelse Wikipedia

Nee, een MMORPG, zal je alleen maar online kunnen spelen.
Mischien dat er mod's zijn maar ik kan me dat moeilijk voor stellen.
Mischien moet je gewoon eventjes googlen want er zijn nog veel meer leuke MMORPG games die zeker de moeite waard zijn!
Zo heb ik een poosje Allods online gespeeld, (aanrader)

Allods was toen het nog in beta was zeker leuk ... maar ze hebben het een beetje verpest met een patch en nu is er bijna geen player base meer. Heb een tijdje geleden nog gekeken maar ... mwah ... bij een MMORPG hoort toch echt een fatsoenlijke playerbase :o

Je moet zeker Guild Wars 2 en ArcheAge in de gaten houden. Op het moment speel ik World of Warcraft en die is ook nog steeds helemaal geweldig (al een paar jaar lang).

Je moet zeker Guild Wars 2 en ArcheAge in de gaten houden. Op het moment speel ik World of Warcraft en die is ook nog steeds helemaal geweldig (al een paar jaar lang).

Ik vind WoW, een beetje saai worden, vooral omdat je telkens de zelfde quests moet doen (of in de zelfde vorm)

Pre-Cataclysm was dat wel zo ja, maar ik vind dat ze dat wel sterk hebben verbeterd.

oke guildwars 2 hou ik zeker al in de gaten archeage ofso nooit van gehoord:P maar als je alle bestanden hebt dan moet het toch mogelijk zijn deze te pakken en zelf te gebruiken? ik zie namelijk wel dat mensen mobs enz van doom wel kunnen gebruiken in hun unity 3d of cryengine 3 waarom bij dit 7jaar oude spel niet?

Omdat die game engines ooit zijn vrijgegeven door de makers ervan, Ik weet niet of dat in jou geval ook werkt!

ok uhm,
een eigen private server maken?
het spel kraken met C++ of C of flash weet ik veel.
IETS??

Na een poosje googlen kwam ik er achter dat meerdere mensen.
een Legend of Ares private server hebben gemaakt, maar simpel weg is er te weinig mensen voor,.
Je kan het wel zelf gaan uit vogelen. Maar denk dat het een hoop tijd en werk gaat kosten.
Bron

Misschien kan je als voorbeeld een Private server van WoW gebruiken, en dat je dan de configuraties probeert over te nemen,.
Maar ik kan je geen garantie geven dat het je lukt.
Je kan beter denk ik op het internet gaan zoeken naar andere games, want MMORPG spellen zijn er genoeg

Laatst bewerkt:
oke een ander spel zoeken ik heb lang genoeg gedaan. er is er geen zoals legend of ares.
hoe maak je een eigen private server?

Ik weet dat echt niet, weet wel dat het voor World of Warcraft een hele moeilijke en lange klus was..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan