mmssetup in temp map win2k

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
Berichten
16.735
Hallo.
Ik heb steeds een bestand in mijn Temp map ,het heet mmssetup.exe,als ik het verwijder is het er de volgende opstart weer.
Ik heb dit ook al eens gehad in win98 toen kon je loadqm.exe enz weg halen,maar deze bestanden vind ik niet in mijn win2000.
Dus hoe los ik dit weer op.
Alvast bedankt.
 
mmssetup.exe:
MSN Messenger Service.
MSN Messenger Service is een programma voor expresberichten waarmee je het volgende kunt doen (sommmige voorzieningen zijn mogelijk niet beschikbaar in jouw regio, zoals pagers): Kijken wie er online is; Expresberichten verzenden; Iemand bellen (bijna overal ter wereld) en met deze persoon praten via de microfoon van de computer of koptelefoon; Iemand een bestand sturen; Een bericht naar een pager verzenden; Een conversatie met expresberichten voeren met een groep vrienden; Iemand uitnodigen voor een on line vergadering of een spelletje; Een bericht ontvangen als er bij Hotmail nieuwe e-mail voor je is binnengekomen of als je aandelen zijn gewijzigd; Als je MSN Messenger Service op het Internet wilt gebruiken, hebt je een paspoort nodig. Als je een Hotmail-account hebt, dient deze als paspoort.

M.a.w. door de opstart van Messenger wordt het progje kennelijk in de tempmap geplaatst als je je pc opstart / Messenger opstart.
 
NEEEEE het is geen sound driver ,want ik heb de soundblaster live!,en daar is dit geen onderdeel van,dat weet ik zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan