Mn hardeschijf piept!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grudgie

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2005
Hey,

Mn hardeschijf piept.
Dacht eerst dat het mn videokaart was omdat cooler daarvan niet van deed heb ik nieuwe cooler opgezet piept pc nog steeds.

Heb ik nog keer goedgekeken en geluisterd kwam het bij mn hardeschijf.
Op mn hardeschijf zit een cooler en die doet het wel.

Mn piepjes heb ik echt om de 5/10 min. en soms duren de piepjes wel 5 min. of 10/15 min. of soms wel eens langer word er gek van.. soms lijkt ook wel eens net of ie iets wilt aanzetten van die tikken.

snap er helemaal niks van!

Welkom op HelpMij, Grudgie !

Ik zou niet te lang wachten met een goede backup, en kijk alvast uit naar een nieuwe.

Ik heb een backup van mn pc, althans van mn Windows enzow.. mn muziek en andere dingen staan op mn andere HD!

iemand anders zei van dat het ook stof kon wezen !

Stof in de harddisk kan niet, deze is lucht dicht afgesloten.

Stof in je harddisk kán wel maar dan kun je hem eigenlijk meteen bij het oud ijzer zetten..

Is het een constante piep als het begint? Kan ook stoff in je fannetjes zijn.

Ik zit nu op andere pc ff.. oude.

maar hij piept nu steeds hele tijd.. en geeft van die tikken dat ie iets aan moet zetten.. echt zo vannn

"tik tik tik tik tikpieptik tik tik tik tik tikpieptik tik tik"

en zo gaat het dan al tijdje door.. zo staat ie al 5/10 og langer te doen.. ben/was bezig met dingen op mn 160gig te zetten, heb wel backup van mn windows met alle updates en **** erop!

maar mn hd gaat crashen dus?

Op mn hardeschijf zit een cooler en die doet het wel.

Haal deze los, en draai alleen met de HDD.
Zelf heb ik ook coolers op de HDD, deze slijten behoorlijk snel, misschien is dat de oorzaak i.p.v de HDD.

Nou weet wel zeker dat HD gaat crashen, want wil bestanden overplaatsen en sommige bestanden lukt niet want komt ie met een cynishe melding ofzow.

en met opstarten of afsluiten is pc errug traag!

Cyclische gegevensredunantie neem ik aan.

Backup wat je nog backuppen kan..

Geplaatst door XP_PC
Cyclische gegevensredunantie neem ik aan.

Backup wat je nog backuppen kan..

die foutmelding jah!

meeste **** heb ik gebackupped.. alle belangerijke mp3's staan op mn 160 gig.

en alle andere **** WAT ik tot nu toe kon overbrengen staat er ook op.. zal morgen verder proberen.. en kijken of mn pa/ma ff nieuwe 160 gig WD of een 250 gig WD kan halen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan