m'n hotmail is traag en download niet alle items!

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpplease

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Kan iemand mij alsjeblieft zo spoedig mogelijk helpen?
Ik kan slecht toegang krijgen tot mijn inbox van hotmail.
Als ik via msn op het envelopje klik, opent hij postvak in niet en als de pagina zich uberhaupt na hele tijd wachten opent, dan is hij erg traag en download hij niet alle items op de pagina! Nu heb ik msn ook verwijderd en kan het niet meer terug downloaden.., mijn laptop is traag geworden, nadat ik geen geluid meer had en de benodigde drivers heb geinstalleerd, ligt het daaraan? En bovendien denk ik dat ik onnodige programma's heb staan in mijn computer, die wel verwijderd kunnen worden en die nu mijn pc gewoon trager maken? Veel verstand heb ik er ook niet van. Ik zal het erg op prijs stellen als iemand mij hierbij kan helpen. Ik wacht op reacties!..:rolleyes:

Wat betreft Hotmail, jij bent sinds vanochtend al minstens de zevende met dit probleem, zie o.a. hier:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054131&posted=1#post2054131

Wat betreft je overige problemen, kan je geen systeemherstel doen naar toen alles het nog wél goed deed?

Tja, en onnodige programma's verwijderen, dat is zo persoonlijk, dat kan niemand voor je adviseren. Kijk bij Config. scherm > Software wat weg kan, zou ik zeggen. Of bedoel je dat er programma's onnodig opstarten? Dan moet je via Start > Uitvoeren >.msconfig (intypen) > tabbald Opstarten bekijken wat daar voor onnodigs tussen staat.

Laatst bewerkt:
Dit lijkt me niet alleen een mailprobleem, ook een probleem van je laptop.
mogelijk dat de drivers een conflict veroorzaken of dat er wat op de achtergrond draait
Kijk eens bij taakbeheer (Ctrl+Alt+del) wat je processor belasting is (onderop)
Staat deze op 100%, of hoog, zoek dan bij processen welke een hoge processor belasting geeft. Zet deze vervolgens uit en kijk of het helpt. Deinstalleer vervolgens het programma wat er bij hoort (ja dat is ff uitzoeken).
Een simpele system restore (herstel beheer) naar een datum voor het installeren van de nieuwe driver kan je probleem soms ook verhelpen.
Ook is het handig om hitman pro te laten lopen, maar ik schat in dat je laptop nu te traag is om te downloaden en te installeren.

Laatst bewerkt:
Probeer idd de bovenstaande adviesen te volgen: nog wel twee aanvullingen/tips:

1. Als je de naam van het proces hebt kan je op 2 manieren er proberen achterkomen wat het programma is: 1. zoeken op internet. 2. (in de hoop dat het proces wordt opgestart bij het opstarten van windows) zoek de overeenkomstige naam in msconfig, opstartbeheer en kijk daar in opdracht van welk file het proces wordt gestart. Kijk dan in welke programmamap dat file staat. 90% kans dat je dan goed weet welk programma het is.
2. Als je processen gaat uitschakelen in msconfig, probeer dat dan in veilige modus (F8 herhaaldelijk indrukken na het biosscherm). Heb je minder kans dat de processen zichzelf toch zouden herinschakelen.

Sorry dit bericht was een link voor n game . FAKE dus , niet door mij gespost.

Laatst bewerkt:
Sterker nog uit de faq van de zojuist weggehaalde site:

Het is niet toegestaan jouw link op een openbaar forum of een website te zetten.

Probeer ook eens via de website van Hotmail naar je e-mails te kijken. Eventueel, als het nog steeds traag is, kun je overschakelen naar de lightversie, linksonderin beeld.
Maar leg ook eens uit wat je precies gedaan hebt met installeren van drivers voor je geluid. Welke (onboard)geluidskaart heb je en welke drivers heb je geinstalleerd?

@ helpplease

Als na héél lang wachten jouw Hotmailscherm er uit ziet als in de bijlage, dan ligt de oorzaak hiervoor bij het KPN-netwerk en niet aan jouw pc. Zie de post van Feanor van 9.11 hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2054762#post2054762

Je overige problemen worden hier natuurlijk niet mee opgelost, maar dan kan je daar nu gerichter aan gaan werken. ;)

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    70,5 KB · Weergaven: 76
Er is een (tijdelijke) oplossing elders op Helpmij gevonden:

Dubbelklikken op "mijn netwerklocaties" op je bureaublad.

Kiezen voor netwerkverbindingen en je internetverbinding selecteren. Daarna rechtermuisknop en kiezen voor eigenschappen. TCP/IP selecteren en klikken op eigenschappen. Zet een puntje bij "de volgende DNS -serer gebruiken" en vul in 208.67.222.222. Klik op OK.

kan iemand mij vertellen hoe ik dti doe in vista en kan mij stap voor stap vertellen want ben niet zo handig hierin

oplossing

Er is een (tijdelijke) oplossing elders op Helpmij gevonden:

Dubbelklikken op "mijn netwerklocaties" op je bureaublad.

Kiezen voor netwerkverbindingen en je internetverbinding selecteren. Daarna rechtermuisknop en kiezen voor eigenschappen. TCP/IP selecteren en klikken op eigenschappen. Zet een puntje bij "de volgende DNS -serer gebruiken" en vul in 208.67.222.222. Klik op OK.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan