Mn internetverbinding doet t niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

moutjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2007
Berichten
3
Ok dit is het probleem. Vanmidaag deed mn internetverbinding op mn laptop het nog, maar nu ineens niet meer. Mijn draadloze netwerk stond wagenwijd open, die heb ik toen beveiligd en daarna deed hij niks meer. Nu krijg ik steeds: op dit moment geen verbinding met het internet terwijl ik wel verbinding heb met mn netwerk. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.
 
Welkom op Help.mij

Dan heb iets te veel gedaan,maar vertel eens iets meer!wat heb je gedaan???
 
Ik was gewoon aan het internetten op mn laptop vanmiddag, toen ik ineens zag staan dat het draadloze netwerk in mijn huis geen beveiliging had (waarschijnlijk gebeurt door de stroomuitval). Ik heb toen de beveiliging van de draadloze router via mijn PC (die hierop aangesloten is) aangezet. Dat lukte.

Internetverbinding op de PC gecheckt: die doet het.
Internetverbinding op de PSP gecheckt: die doet het.
Internetverbinding op de xbox360 gecheckt: die doet het ook.

Ik sluit de oude verbinding af en maak opnieuw verbinding met mijn laptop met het thuisnetwerk en voer de wepsleutel in. Dat lukt prima. Nu staat er het volgende:
Verbindingssignaal is goed.
Bepertkte of geen verbindingsmogelijkheden: geen geldig IP-adres.

Als ik de IP-gegevens, subnetmasker, gateway en DNS van de PC/router invul in de laptop geeft hij aan:
Dat er verbinding is: zeer goed zelfs.
Alleen dan kan ik niet internetten.

Mijn internetserver is @home.
 
Laatst bewerkt:
Laat maar. Ik heb t gevonden. Ik heb de modem, router en PC (in die volgorde) opnieuw opgestart en een andere WEP sleutel gebruikt. Hij doet t nu weer prima. Bedankt voor de poging tot hulp.
 
Welkom op helpmij. Als je vraag opgelost is kan je normaal aanvikken deze vraag is opgelost doe dit evan aub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan