M'n videokaart upgraden

• Onderwerp starter Onderwerp starter phy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

phy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
He hallo,

Ik heb sinds een jaartje ongeveer nu een Nvidia GeForce 8600GT, maar ik zoek eigenlijk voor nog iets beters. Ik speel het spel Call of Duty 4 & ik wil 250 steady fps hebben met een videokaart. Ik heb een paar videokaarten gehoord maar deze kwam toch het beste eruit de GeForce GTX260.

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00684783
(Deze zou ik dan graag willen)

Weet iemand van jullie toevallig of die videokaart in mijn PC kan. Dit zijn mijn specs;

Dit is mijn moederbord;
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00680316
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7400 @ 2.80GHz
NVIDIA GeForce 8600GT (deze wil ik dus upgraden voor de GTX260)
3072 MB RAM

Alvast bedankt!

Mvg,
Merijn

wel ... in principe zou het wel moeten gaan op je pc, maar zo'n goede grafische grafische kaart zal een bottleneck geven met je CPU en je RAM. ik hou je nochtans niet tegen om deze kaart aan te schaffen.

wel ... in principe zou het wel moeten gaan op je pc, maar zo'n goede grafische grafische kaart zal een bottleneck geven met je CPU en je RAM. ik hou je nochtans niet tegen om deze kaart aan te schaffen.

mm, heb jij misschien nog andere tips kwa videokaart die heel goed is voor ong 150 euro.

ATI HD5770

maar dat blijft staan dat je computer een bottleneck is voor deze kaart

Hey,

In mijn mening kan je het beste voor een ATI kaart gaan want die hebben veelal een betere prijs/prestatie verhouding. Ik zou voor mijn nieuwe pc ook voor een GTX260 gaan, maar werd toen ook geadviseerd een HD4870 of HD4890 te nemen. Ik heb nu de HD4890 en het is echt een pracht ding. Maar dan heb je wel het nadeel dat inderdaad je CPU en RAM je bottleneck zijn, maar er zal altijd wel een bottleneck zijn dus zo interessant vind ik dat niet.

HD4890 is ongeveer €150,-

HD4870 is ongeveer €140,-

Dus voor die €10,- verschil kan je beter een HD4890.

Nog even wat extra info, de HD4890 is een beetje beter dan de GTX260 voor dezelfde prijs. Voor een goeie Benchmark Klik hier

Heee,

Ik heb een ati radeon hd5770 gehaald en die werkt prima!
Bedankt voor de tips.

Heee,

Ik heb een ati radeon hd5770 gehaald en die werkt prima!
Bedankt voor de tips.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan