Mobiel bellen en smsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

svrensen

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
Hoi,

Ik heb een abbonnement op Simpel al een tijdje. Ik had eerst een simpele Samsung j700 mobiel, totdat ik per ongeluk hem het water heb meegenomen.
Sinds dien heb ik als vervangende telefoon een HTC Touch Pro 2. Ongeveer nu 2 maanden.

Eerst kon ik gewoon bellen en smsen, maar sinds een weekje kan ik niet meer bellen en niet smsen.
Ik hoor 3x een geluidje, een piep geluidje eigenlijk en dan stopt hij met bellen. Smsjes worden niet verzonden en krijg ook niks binnen.
Heb dit al geprobeerd met de mobiel van mijn zoon, door de sim kaart te verwisselen. Ook dit werkt niet, terwijl hij met mijn mobiel, mijn oude mobiel zeg maar, de HTC wel gewoon kan bellen en smsen als hij zijn sim kaartje er in stopt.

Hoe verhelp ik dit?

Bij voorbaad dank

Heb dit al geprobeerd met de mobiel van mijn zoon, door de sim kaart te verwisselen.
Wat heb je nu geprobeerd? Jouw sim in zijn mobiel, of zijn sim in jouw mobiel?

Dan ligt het aan je simkaart. Je moet je simkaart vervangen, er is geen andere oplossing. Je kan ook even je provider bellen met iemand anders z'n mobiel/tel. en dan kan je vragen wat er mis is. Maar mij lijkt het sterk dat je je simkaartje moet vervangen.

Groetjes,
Longem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan