Johnnyjohnn
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 dec 2007
hallo, ik wil voor mijn verjaardag een gsm kopen, eentje met zo'n beetje alles erop en eraan, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. kunnen jullie mij misschien een beetje in de richting helpen? mijn budget zal rond de 350 euro liggen. mijn sterkste wens is een goede camera (boven de 3.0) en uitbreiding op geheugen. een mp3-speler en blotooth [hoe je het ook mag schrijven] zal fijn zijn.
dan over de provider. ik heb in mijn huidige mobiel een hema - simkaart. het klinkt raar maar is erg fijn. ik bel namelijk bijna nooit, en bij de meeste providers heb je dus 10 uero voor 3 maanden. dat krijg ik nooit op. met mijn hema-kaart kan ik 10 euro voor een heel jaar gebruiken en uiters goedkoop !!. maar nu moet ik dus ook een mobiel hebben die simlock vrij is, of niet? weet iemand hoe dit gaat?
alvast bedankt voor jullie hulp,
dan over de provider. ik heb in mijn huidige mobiel een hema - simkaart. het klinkt raar maar is erg fijn. ik bel namelijk bijna nooit, en bij de meeste providers heb je dus 10 uero voor 3 maanden. dat krijg ik nooit op. met mijn hema-kaart kan ik 10 euro voor een heel jaar gebruiken en uiters goedkoop !!. maar nu moet ik dus ook een mobiel hebben die simlock vrij is, of niet? weet iemand hoe dit gaat?
alvast bedankt voor jullie hulp,