mobiel gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo, ik wil voor mijn verjaardag een gsm kopen, eentje met zo'n beetje alles erop en eraan, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. kunnen jullie mij misschien een beetje in de richting helpen? mijn budget zal rond de 350 euro liggen. mijn sterkste wens is een goede camera (boven de 3.0) en uitbreiding op geheugen. een mp3-speler en blotooth [hoe je het ook mag schrijven] zal fijn zijn.

dan over de provider. ik heb in mijn huidige mobiel een hema - simkaart. het klinkt raar maar is erg fijn. ik bel namelijk bijna nooit, en bij de meeste providers heb je dus 10 uero voor 3 maanden. dat krijg ik nooit op. met mijn hema-kaart kan ik 10 euro voor een heel jaar gebruiken en uiters goedkoop !!. maar nu moet ik dus ook een mobiel hebben die simlock vrij is, of niet? weet iemand hoe dit gaat?

alvast bedankt voor jullie hulp,

héj bedankt, ik heb nog wat geld bijeen kunnen schrapen en zo heb ik 420 euro te besteden. ik ben uitgekomen op de Sony Ericsson K850i. volgenmij is dit er wel eentje met zo''n beetje alles erop en eraan

héj, net iets later dan mij gepost, ik heb mijn besluit dan wel gemaakt, maar mijn oom is er ook nog een aan het zoeken. ik zal daar eens kijken wat ze daar nog allemaal hebben. nogmaals iedereen bedank hè

Deze tekst klopt niet....als niemand het weet dan kan het ook niet gepubliceerd worden :o

Ja maar die binnenkort uitkomen en je hebt ook nieuwe die nog niet in de winkel zijn maar die je kan bestellen enz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan