Mobiel internet op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost14

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik van mijn oma een iPad gehad. (Ze wilde me graag een cadeau geven voor m'n afstuderen en heeft me in overleg met mijn ouders dus een iPad gegeven, helemaal super!) Nu is het zo dat ik ook graag mobiel wil kunnen internetten op mijn iPad. Nu heb ik inmiddels een goed overzicht gevonden met abonnementen voor mobiel internet op de iPad, maar weet ik daarmee natuurlijk nog niet of dit in de praktijk ook goede abonnementen zijn... Als jullie ervaring hebben met dergelijke abonnementen hoor ik het graag!

Groet, Joost

Hoi. Ik heb zelf ook internet op mijn Ipad. In het begin gebruikte ik WIFI. Maar toen wou ik graag overal internet hebben op mijn iPad. Dus kocht ik een abonnement bij T-mobile. Lekker goedkoop!

En dit gebruik ik nog steeds vlekkeloos. Het werkt erg goed. Alleen soms een beetje traag. Maarja, ik kan nu lekker internet op mijn iPad.

Mijn ervaring is dus erg goed met Mobiel internet op de iPad!

De vraag is hoeveel gebruik je wilt gaan maken van mobiel Internet op je iPad, als dat maar af en toe is kun je ook Prepaid Internet nemen van T-Mobile, die heb ik ook op mijn iPad 3G en bevalt prima :thumb:
Je kan ook eens op kijken voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Unity,

Voor een kloon account gelden dezelfde regels en straffen als voor het oorspronkelijke account.;)

Laatst bewerkt:
Hoi. Ik heb zelf ook internet op mijn Ipad. In het begin gebruikte ik WIFI. Maar toen wou ik graag overal internet hebben op mijn iPad. Dus kocht ik een abonnement bij T-mobile. Lekker goedkoop!

En dit gebruik ik nog steeds vlekkeloos. Het werkt erg goed. Alleen soms een beetje traag. Maarja, ik kan nu lekker internet op mijn iPad.

Mijn ervaring is dus erg goed met Mobiel internet op de iPad!

Dankje voor je feedback! Als ik het goed begrijp heb je met T-Mobile dus wel sowieso overal bereik, maar soms alleen last van een trage verbinding?

Zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met abonnementen bij andere providers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan