Mobiel Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

xen

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
9
Ik ben ook sindsdien een eigenaar van de i900, nu heb ik een nieuw abonnement en twijfel over het gebruik van internet.

Ik heb een abbo bij Hi met Altijd Online.

Nu is mijn vraag kan ik gewoon direct hoppa internet op?

Ik krijg ik in beeld verbonden met:

Hi
web n walk (3G)

Ik heb geen instellingen erin gezet. Internet ik nu op de juiste manier?

Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties (dit is gewoon een bevestiging voor mij, want ik heb geen zin in dikke rekeningen voor internet :confused:)
 
Dat weet je zeker, je klinkt niet zo zeker in je laatste bericht.


Wel fijn dat je gereageerd heb:thumb:
 
Vrijwel zeker maar als je blijft twijfelen even Hi bellen.
 
Ik ben ook sindsdien een eigenaar van de i900, nu heb ik een nieuw abonnement en twijfel over het gebruik van internet.

Ik heb een abbo bij Hi met Altijd Online.

Nu is mijn vraag kan ik gewoon direct hoppa internet op?

Ik krijg ik in beeld verbonden met:

Hi
web n walk (3G)

Ik heb geen instellingen erin gezet. Internet ik nu op de juiste manier?

Heel erg bedankt alvast voor jullie reacties (dit is gewoon een bevestiging voor mij, want ik heb geen zin in dikke rekeningen voor internet :confused:)

Nee. Je moet even 'ja' naar 1300 sms'en(zonder aanhalingstekens uiteraard). Hierna worden de settings voor jouw specifieke toestel naar je toestel gepushed. Staat als het goed is ook allemaal op de Hi site.

Succes ermee
 
Je kan het inderdaad zo doen dat je 1300 smst met 'ja' (of je krijgt automatisch die smsjes, net als bij mij vandaag).Ik had al eerder mijn telefoon,maar sinds vandaag zit ik bij hi Daarnaast kan je het ook handmatig invoeren:
http://www.hi.nl/web/show/id=268742
Je kiest je mobiele telefoon. Dan dat je internetinstellingen wilt invoeren. Dan wordt het heel makkelijk uitgelegd.

Máár de smsjes van 1300 (die je moet opslaan) zijn eigenlijk al genoeg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan