Mobiel internet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
599
Avond allen,

Is er hier iemand welke ervaring heeft met mobiel internet? Ik zou dit graag aanschaffen voor de landen van West-Europa. Maar weet niet goed welke de beste koop zal zijn?


Groet,
Reindert
 
Mobiel internet over de grens is gewoon duur. Je bent het goedkooopst uit als je in het betreffende land een prepaid simkaart koopt. Als je toestel simlock vrij is kun je volstaan met sim only.
 
heb je nu al een dongel, zo ja dan kun je daar een pre-paid kaartje inkopen in het betreffende land.
Maar ik zou eerder op zoek gaan naar wifi of hotspots.
Naar welke landen ga je heen?
 
Ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt. Het gaat om mobiel internet voor op een laptop.

De landen welke ik zal aandoen zijn, Noorwegen, Duitsland, Engeland, Zweden, Finland, Frankrijk.


Groet,
Reindert
 
dan zou ik toch proberen om via wifi contact te maken.
Of via een internetcafe.
Dat is goedkoper dan voor elk land een kaartje te kopen.
Ga je een hotel in dan is daar meestal wifi aanwezig
Camping daar komt bij de recepties tegenwoordig ook steeds meer wifi.
 
Bedankt voor de antwoorden. Hopen dat er inderdaad op deze plekken wifi aanwezig zal zijn. Want het is inderdaad best wel duur dit mobile internet.


Groet,
Reindert
 
en anders een mcdonnald opzoeken.
Daar is wifi.
 
Daar had ik iets over gelezen, dat bij iedere mcdonnald een wifi aanwezig zou zijn. Ik neem gewoon de laptop mee, en zal wel zien waar het schip zal stranden.



Groet,
Reindert
 
en in engeland bij de little chef nu alvast een account aanmaken en als je daar bent gebruik maken van wifi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan