mobiel met usb problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
Berichten
93
hallo, ik wil wat foto's van me mobiel naar de computer zetten maar het lukt niet.
ik download de hardware maar er komt dan een fout.
wat doe ik fout of wat moet ik doen?
 
Wat voor telefoon is het? Welke software gebruik je?
Maar begin eerst helemaal overnieuw. Koppel de telefoon los en deinstalleer alle software dat met je telefoon te maken heeft. Start de pc opnieuw op en installeer de bijgeleverde software zonder dat de telefoon aangesloten is. Sluit deze pas aan als er om gevraagd wordt of als het pakket volledig geinstalleerd is. Probeer ook eens andere usb poorten.
 
Wat voor telefoon is het? Welke software gebruik je?
Maar begin eerst helemaal overnieuw. Koppel de telefoon los en deinstalleer alle software dat met je telefoon te maken heeft. Start de pc opnieuw op en installeer de bijgeleverde software zonder dat de telefoon aangesloten is. Sluit deze pas aan als er om gevraagd wordt of als het pakket volledig geinstalleerd is. Probeer ook eens andere usb poorten.

ik heb een samsung e900 en ik heb die cd niet meer maar op de vorige computer lukte het wel met overzetten en ontvangen dus. ik heb andere usb poorten gebruikt.
 
Tja, dan denk ik dat je moet proberen de software via internet te downloaden. Vaak werkt het weer als je iets opnieuw installeerd. Of je moet in de software zelf iets kunnen wijzigen qua instellingen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan