Mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Kan ik ook gratis mobiel internet op mijn Samsung M310 krijgen?

Want ik check graag het nieuws, ik zit bij tele2, en ik kan gratis op wap.tele2.nl, maar staan allemaal links naar betaalde sites.

Dus is er Gratis internet voor op je mobiel?

Heb je een internet abbo voor je mobiel ?ik neem aan van wel. En je hebt nu.nl een gratis nieuws site. Waar eigenlijl nu alleen maar over Ijsland gaat

helaas is gratis internet op je mobiel niet mogelijk:D(helaas). Het hangt van je abbonement af.Met sommige abbonementen kun je internetten met je beltegoed maar dit gaat natuurlijk erg rap. Wat je ook hebt is onbeperkt internet bevoorbeeld van Hi. Ik heb een abbo van iets van 200? min/sms en onbepert internet en gartis lg arena erbij gekregen. Als je echt gratis wil internetten en je mobiel ondersteund wifi moet je ergens bij een wifi spot gaan zitten.

Ik heb dus geen abbonoment..
Maar ik kan op wap.tele2.nl gratis heen, daar volg ik het nieuws een beetje, maar..

Probleem is.. ik wil dan wel verder met lezen, op nu.nl. Maar dat is geen gratis site, kan ik ergens lezen wat de gratis sites zijn voor tele2, ik heb gewoon prepaid.

Je zult echt moeten betalen voor die sites, er is namelijk geen gratis mobiel internet. Bij een abonnement moet je ook bijbetalen. Het lijkt mij dus logisch dat bij een prepaid extra betaald moet worden. Als dit niet het geval zou zijn dan stap ik nu direct over naar Tele 2.

Je kunt wel gratis 100% gratis naar wap.tele2.nl om de nieuws titels te lezen.. maar meer moet ik nog uitvinden :p

Nou ik denk wel dat je moet betalen voor de data die je verbruikt hoor.:D

zijn wel meer servicen van tele2.. dit is de enigste gratis volges my..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan