mobiele app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik kwam hier op helpmij trackr.nl tegen ik denk ff checke wat het is en het ziet er echt lache uit maar nou vroeg ik me af of er ook van die apps zijn voor op je mobiele telefoon zonder dat je in hoeft te loggen op de website om te checke waar je vriende zijn ??

Ja, er zijn een paar progjes, maar deze zijn 9 van de 10 x fake.

Nee sorry, deze appz boeien mij persoonlijk ook voor geen moer.

het progje wat jij noemt zou wel eens echt kunnen zijn, maar het meerdendeel is fake dat komt omdat het vinden van mensen schending van privacy is en daarom mogen deze progjes eigenlijk nieteens, vandaar dat ik denk dat ook het progje wat jij hebt gevonden NEP is.

Het vinden van bijvoorbeeld je ouders zou wel mogen omdat dit familie is, maar vrienden e.d. hebben recht op privacy en dat hebben ze niet als jij ze de hele dag door kan volgen met een progje.

;)

Nee sorry, deze appz boeien mij persoonlijk ook voor geen moer.

het progje wat jij noemt zou wel eens echt kunnen zijn, maar het meerdendeel is fake dat komt omdat het vinden van mensen schending van privacy is en daarom mogen deze progjes eigenlijk nieteens, vandaar dat ik denk dat ook het progje wat jij hebt gevonden NEP is.

Het vinden van bijvoorbeeld je ouders zou wel mogen omdat dit familie is, maar vrienden e.d. hebben recht op privacy en dat hebben ze niet als jij ze de hele dag door kan volgen met een progje.

;)

je vrienden moeten jou een code doorsturen zodat jij kan inloggen en kan zien waar ze zijn je vrienden moeten deze app dus ook geinstalleerd hebben dus schending van de privacy zit er niet bepaald in aangezien je zelf bepaalt door wie en wanneer je gevonden kan worden

maar ik zal deze wel eens proberen dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan